تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 بهمن 1394 ساعت 15:19

پیش‌بینی وضعیت هوا در 22 بهمن

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای سرد نیمه شمالی کشور تا آخر هفته جاری تداوم دارد و خلیج فارس روز چهارشنبه (21 بهمن ماه) مواج خواهد بود. در این روز در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهارکرد:‌ بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، روز چهارشنبه سامانه بارشی در شمال شرق کشور موجب بارش پراکنده شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی اضافه کرد: اواخر روز چهارشنبه و پنج شنبه (21 و 22 بهمن ماه) به علت گذر امواج تراز میانی جو از جنوب کشور برای برخی مناطق جنوب غرب، جنوب و جنوب شرق بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره هوای استان تهران اظهار کرد: هوای این استان چهارشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با غبار صبحگاهی و در اواخر وقت با افزایش ابر پیش بینی می‌شود. بیشترین دمای این روز 5 درجه و کمترین آن منفی 3 خواهد بود. همچنین هوای استان تهران پنج شنبه (22 بهمن ماه) نیمه ابری در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر پیش بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای این روز به ترتیب 5 و منفی 3 خواهد بود.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

1291 نمایش

نظر دادن