تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 بهمن 1394 ساعت 15:15

نمودار روند تغییرات امروز شاخص بورس

در ادامه شگفتی‌سازی‌ بازار سهام در معاملات روز جاری شاهد رشد بیش از 2600 واحدی شاخص کل و عبور نماگر بازار از سه کانال بودیم.

به گزارش اقتصادنیوز، در حالی که روز گذشته شاخص قدم در بازه 75 هزار واحدی گذاشته بود، اما امروز به دنبال رشد خیره‌کننده خود تا ارتفاع 78 هزار واحدی بالا رفت.
  
بررسی معاملات صنایع بورسی کماکان حکایت از رونق زیاد معاملات در گروه‌های خودرو و بانک و ثبت دادوستدهای پرحجم در این گروه‌ها دارد.

گروه های بانک، شیمیایی، خودر و پالایشی‌ها به ترتیب 4 صنعت برتر بازار سهام هستند که با حجم و ارزش بالای معاملات رکورد زده‌اند.

در معاملات امروز،‌ نماد شرکت‌های، صنايع پتروشيمی خليج فارس، مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران، سرمایه‌گذاری غدیر، نفت وگاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان و گروه مپنا بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس را داشته‌اند.

همچنین در بازار امروز،‌ بیشترین ارزش معاملات به ترتیب به گروه‌های بانکی،‌ خودرویی، شیمیایی، فرآورده‌های نفتی، سایر مالی، فلزات اساسی و سپس سرمایه‌گذاریها اختصاص یافت که البته در میان آنها بیشترین تعداد معاملات برای بانکی‌ها بوده است.

در بازار فرابورس نیز، با رشد 15 واحدی همراه شدیم و آیفکس به 830.60 واحد رسید. در این بازار نیز، نمادهای شتران، مارود، هرمز، ذوب، زاگرس، شاوان به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را داشته‌اند.




http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

758 نمایش

نظر دادن