تاریخ انتشار: شنبه, 17 بهمن 1394 ساعت 14:45

واعظی:به فرجام رسیدن برجام اصلی مهم است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته در سال آینده شاهد حل گسترده مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح ۹۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان شهرضا اظهار کرد: به فرجام رسیدن برجام اصل مهم و قابل توجهی است که تحقق آن مرهون رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حمایت های ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: ثمرات برجام باید در آینده نزدیک آثار و برکات خود را در ابعاد مختلف زندگی مردم هویدا کند و به هیچ عنوان اجازه خدشه دار شدن این موفقیت بزرگ را نمی دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه توسعه زیرساخت های ارتباطاتی از مهم ترین ویژگی های کشورهای توسعه یافته در جهان امروز محسوب می شود، بیان داشت: بر همین اساس طرح اشتغالزایی کلان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: افتتاح یک هزار و ۳۵۷ پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری در سطح استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال مصداق سیاست های دولت در این حوزه خطیر به شمار می رود.

واعظی با اشاره به اینکه دولت یازدهم در ابتدای فعالیت خود با حجم گسترده ای از مطالبات مردمی در حوزه مسکن مهر مواجه بود، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، تعداد قابل توجهی از این طرح ها مورد افتتاح قرار گرفته است.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

507 نمایش

نظر دادن