تاریخ انتشار: شنبه, 17 بهمن 1394 ساعت 11:45

تایید صلاحیت 40 اصلاح طلب

دبیر حزب انجمن اسلامی معلمان خراسان رضوی از تایید صلاحیت ۴۰ نامزد اصلاح طلب استان خبر داد و گفت: در کل استان ۱۸ نماینده از جبهه اصلاح طلبان معرفی می شود.

محمدعلی گندمی در گفت و گویی اظهار کرد: در انتخابات پیش رو تمامی تشکل ها، احزاب، مدیران و شخصیت های تاثیرگذار اصلاح طلب تحت عنوان کمیته انتخابات اصلاح طلبان در استان به صورت متمرکز فعالیت می کنند.

به گزارش تبیان دبیر حزب انجمن اسلامی معلمان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هیچ یک از احزاب اصلاح طلب استان در انتخابات اسفند ماه تک روی ندارند افزود: هر تصمیمی که کمیته انتخابات اصلاح طلبان در استان در خصوص حضور نامزدهای انتخابی در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشد همه احزاب اصلاح طلب از آن پیروی خواهند داشت.

وی با اشاره به تایید صلاحیت ۴۰ نامزد اصلاح طلب خراسان رضوی از سوی شورای نگهبان گفت: لیست اصلاح طلبان در کل استان خراسان رضوی ۱۸ نامزد است که پنج نفر از این لیست برای مشهد، دو نفر سبزوار، دو نفر نیشابور و مابقی حوزه های انتخابیه استان نیز هر کدام یک نامزد معرفی می شود.

گندمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سوابق و عملکرد ۲۳ نامزد اصلاح طلب استان توسط کمیته انتخابات اصلاح طلبان در استان مورد بررسی قرار گرفته و امتیازبندی این نامزدها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مهم ترین مبنای کمیته انتخابات اصلاح طلبان در استان در انتخابات نامزدها عملکرد آن ها به لحاظ کمی و کیفی بوده است، تاکید کرد: در این کمیته نامزدها براساس بررسی سوابق کاری آن ها مورد رای گیری قرار گرفته و انتخاب می شوند که سهم حزب انجمن اسلامی معلمان شاخه استان در این انتخاب یک رای است.

دبیر حزب انجمن اسلامی معلمان خراسان رضوی تصریح کرد: کاندیداهایی که در انتخابات درون گروهی اصلاح طلبان استان رای نمی آورند باید به نفع جریان اصلاح طلبان کنار کشیده و فرصت خود را به افرادی که احتمال پیروز شدن در انتخابات را دارند واگذار کنند.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

2080 نمایش

نظر دادن