تاریخ انتشار: شنبه, 17 بهمن 1394 ساعت 11:03

رئیس‌جمهور وارد مشهد شد

رئیس جمهوری اسلامی ایران همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی صبح شنبه به منظور زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) و افتتاح چند پروژه وارد مشهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی همراه با معاونین اجرایی و فرهنگی و رئیس دفتر ریاست جمهوری و نیز وزیر مسکن و شهرسازی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال استاندار خراسان رضوی، امام جمعه مشهد، معاونین استاندار، فرمانده انتظامی خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسئولان این استان قرار گرفت.

رئیس جمهوری در چارچوب این سفر یک روزه علاوه بر حضور در مراسم شروع عملیات اجرایی قطار برقی مشهد - تهران، توسعه خط یکم قطار شهری و اتصال آن به فرودگاه مشهد و چند پروژه تولیدی و صنعتی اجرا شده با مشارکت بخش خصوصی را مورد بهره برداری قرار می دهد.

طرح برقی نمودن قطار مشهد - تهرانبا سرمایه گذاری دو میلیارد دلار آغاز می شود. توسعه خط یکم قطار شهری و اتصال آن به فرودگاه مشهد نیز دو هزار و 300 میلیارد ریال هزینه در بر داشت.

به گزارش ایرنا، همچنین برای اجرای پروژه های تولیدی و صنعتی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی که توسط رئیس جمهوری طی مراسمی از طریق ویدئوکنفرانس مورد بهره برداری قرار می گیرند سه هزار و 110 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

رئیس جمهور امشب مشهد را به مقصد تهران ترک می کند.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

519 نمایش

نظر دادن