تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 بهمن 1394 ساعت 16:49

پاسخ شبكه چهار به انتقادات حامد بهداد

شبكه چهار سیما در پاسخ به انتقاد حامد بهداد در نشست دیشب در جشنواره فیلم فجر اعلام كرد،تقاضای وی برای حضور در برنامه زنده با همه افراد مد نظر وی، امكان پذیر نبود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پی انتشار صحبت های حامد بهداد بازیگر سینما در خصوص عدم حضور در برنامه نقد فیلم (سینمای ایران) شبكه چهار سیما این شبكه با ارائه توضیحاتی به ادعاهای وی پاسخ داد.

در توضیحات شبكه چهار سیما آمده است:آقای بهداد در پی هماهنگی هایی كه از قبل با وی شده بود در شامگاه روز دوشنبه 12 بهمن به برنامه "نقد چهار "دعوت شد، اما متاسفانه وی در آخرین لحظات درخواست كرد علاوه بر وی باید سایر عوامل فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" نیز در برنامه حضور یابند .

از آنجا كه پیش بینی برنامه برای حضور این افراد در استودیوی زنده نشده بود، درخواست وی با پاسخ مثبت مواجه نشد و متاسفانه وی از روی احساسات نكاتی متناقض را همچون "مهم نیست كه من را به تلویزیون راه ندهند." و یا "یك لحظه بود كه ما تصمیم گرفتیم به این برنامه نرویم"، در باره عدم شركت در برنامه بیان كرد.

با وجود انتقادات حامد بهداد از سیمای جمهوری اسلامی ، شبكه چهار اعلام كرده است همچنان امكان حضور وی در برنامه سینمای ایران فراهم است .

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

1354 نمایش

نظر دادن