تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 مرداد 1395 ساعت 09:34

یک شغل خوب با درآمد بالا

به گزارش آخرین نیوز، یکی از مشکلات اصلی این سالهای کشورمان بیکاری است که بسیاری از جوانان با آن دست به گریبانند.

البته این بدان معنی نیست که شغل مناسب نیست. شاید توقع جوانان ما که مثلا لیسانس و فوق لیسانس هم دارند از بازار کار و فرصت های شغلی بالاست.

با این حال باید باور داشت و قبول کرد که با توجه به پیشرفت تکنولوژی اکنون شغلهای خوب و پردرآمدی با کمترین سرمایه فراهم شده که می تواند مشکلات بسیاری از جوانان و افراد جویای کار را حل کند.

امروز می خواهیم شغلی – و در اصل سامانه ای- را به شما معرفی کنیم که یک پیشنهاد کاری خوب برای افراد دارد.

کاری که در خانه انجام می شود و تنها سرمایه اش هم یک رایانه قابل اتصال به اینترنت است؛ باور کنید به همین سادگی!

سامانه "دیجی چارتر" جدیدا یک پیشنهاد کاری خوب به متقاضیان ارایه کرده است.و نمایندگی فروش بلیط هواپیما می پذیرد.


شما که جویای کار هستید به دیجی چارتر مراجعه کنید و پس از ثبت نام در این سایت می توانید بلیط هواپیما در اختیار شرکت ها و مسافرین قرار دهید و حتی از طریق کانال تلگرام و شبکه های اجتماعی قیمت های پایین بلیط لحظه آخری را اطلاع رسانی نمایید .
بلیط این مجموعه را با توجه به قیمت مناسب آن با حاشیه سود مناسب واگذار نموده و درآمد خوبی را کسب نمایید امیدواریم در کارتان موفق باشید.
در این راستا شما ! با پایش روزانه سایت دیجی چارتر با قیمت های زیر مواجه می شوید ، که ما چند نمونه را آورده ایم.

همانطور که می بینید دیجی چارتر قیمت پرواز کیش به تهران رو 41 هزار تومان ! ثبت کرده (حتی ارزانتر از قیمت بلیط اتوبوس و قطار)

البته شما می توانید بلیط مشهد 50 هزار تومنی، بلیط استانبول 120 هزار تومنی و ... را در این سایت تهیه کنید. البته این قیمت در روزهای مختلف سال افزایش و کاهش می یابد و این به سرعت عمل و دقت شما بستگی دارد که بلیط هواپیما با قیمت های مناسب را شکار کنید .

با تماسی که با مدیر فنی دیجی چارتر گرفتیم علت پایین بودن قیمت ها را جویا شدیم که عدم دلال بازی روی قیمت بلیط ،دریافت سود معقول ، کاهش تقاضا برای مسیرها و لحظه آخری بودن بلیط ها دلایل اصلی ارزان بودن بلیط، عنوان شد و در سوال بعدی "چگونگی اعتماد به این بلیط ها (با توجه به پایین بودن قیمت آن ها)" را پرسیدیم که عنوان شد "این بلیط هیچ فرقی با بلیط 200 هزار تومانی که در آژانس ها به فروش می رسد ندارد بلکه تهیه آن ،راحت تر و کم هزینه تر است."

وی همچنین اعلام کرد که اخیرأ ربات تلگرام دیجی چارتر ،به منظور راحتی مسافرین ،راه اندازی گردیده است که به کاربران این امکان را می دهد که از طریق پیام رسان تلگرام،به راحتی بلیط خود را تهیه نمایند.

نکته 1: خرید بلیط از دیجی چارتر کاملا آنلاین بوده که هر پنج دقیقه بر اساس حجم تقاضای بلیط به روز رسانی می شود و بلیط ها به صورت چارتری می باشند.

نکته 2: افراد جویای شغل هم می توانند با داشتن رایانه قابل اتصال به اینترنت و از طریق شبکه های اجتماعی با فروش بلیط به مسافران سودی دو طرفه داشته باشند

1-کمیسیون فروش بلیط هواپیما از دیجی چارتر

2- سودی بابت فروش بلیط هواپیما به مسافرین

جهت آموزش تصویری رزرو بلیط ارزان هواپیما از دیجی چارتر به اینجا بروید.

جهت خرید آنلاین بلیط هواپیما از طریق ربات تلگرام دیجی چارتر به اینجا بروید.

7597 نمایش

نظر دادن