تاریخ انتشار: پنج شنبه, 07 مرداد 1395 ساعت 09:42

ترامپ: احمق‌ها حکومت را در آمریکا در دست دارند/ کاش می‌توانستم ایمیل هیلاری را هک کنم!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر به دستگاه سیاسی کشورش حمله و تاکید کرد «احمق ها بر ما حکومت می کنند.»

به گزارش آخرین نیوز به نقل از خبرگزاری صداو سیما، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر به دستگاه سیاسی کشورش حمله و تاکید کرد: «احمق ها بر ما حکومت می کنند.»

دونالد ترامپ که در دورال در جنوب فلوریدا سخن می گفت عملکرد هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات و رقیب خود را فاجعه آمیز خواند و گفت: اگر من پیشینه هیلاری کلینتون را داشتم دستگاه اجرایی حزب حتما مرا اخراج می کرد اما درباره هیلاری هیچ اتفاقی نیافتاد.

ترامپ به ماجرای نامه های الکترونیکی هیلاری کلینتون هم اشاره کرد و افزود: سی هزار نامه الکترونیکی حذف یا گم شده است و ای کاش من این قدرت را داشتم که می توانستم نامه های الکترونیکی کلینتون را هک کنم اما این کار از کشورهای همچون روسیه و چین و یا رقبای ما بر می آید که آمریکا را کشوری ضعیف می دانند و هیچ احترامی برای ما قائل نیستند.

وی تاکید کرد: ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه را نمی شناسد و از نزدیک با او دیدار نداشته است اما اگر رئیس جمهور شود تلاش خواهد کرد روابط دوستانه ای با مسکو برقرار کند و با همکاری روسیه، داعش را شکست بدهد.

ترامپ به رویدادهای اخیر در فرانسه هم اشاره کرد و گفت فرانسه دیگر آن فرانسه ای که می شناختیم نیست.

وی مدعی شد نتایج تازه ترین نظرسنجی که ده دقیقه پیش در لوس آنجلس تایمز منتشر شده ، محبوبیت ترامپ را 47 درصد و محبوبیت هیلاری کلینتون را 40 درصد ثبت کرده است و این حکایت از آن دارد که مردم از هیلاری کلینتون خسته و ناامید شده اند.

ترامپ به اشتباه، تیم کین، نامزد معاونت ریاست جمهوری حزب دموکرات را فرماندار پیشین نیوجرسی خواند و مدعی شد در دوره ای که تیم کین فرماندار نیوجرسی بوده مالیات ها در این ایالت تا 4 میلیارد دلار افزایش یافته و بیکاری دوبرابر شده است. یکی از خبرنگاران به وی یادآور شد که تیم کین در گذشته فرماندار ویرجینیا بوده است.

732 نمایش

نظر دادن