تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 مرداد 1395 ساعت 19:33

نماینده مجلس: منافع کشور در حمایت از روحانی است/ لزومی نمی‌بینیم بسمت گزینه‌ غیر از روحانی برویم

این نماینده مجلس معتقد است که اصلاح طلبان همانند سال 92 از روحانی حمایت می‌کنند زیرامنافع کشور این راحکم می‌کند.

محمدرضا بادامچی نماینده مردم تهران در مجلس دهم در گفت‌وگو با نامه نیوز در خصوص حمایت اصلاح‌طلبان و لیست امید از روحانی در انتخابات 96 گفت: در فراکسیون امید تاکنون در این مورد صحبتی نشده است اما اصل بر حمایت از روحانی است، ولی در مورد اینکه گزینه‌ی جدیدی معرفی شود تاکنون بحثی نشده است .

بادامچی ادامه داد: زمانی که روحانی بر سر کار آمد، کشور دچار مشکلات عدیده ای بود، لذا در آن زمان جریان اصلاحات از روحانی حمایت کردند و تاکنون این حمایت ادامه دارد.ولی اینکه در سال 96 چه پیش می‌آید مشخص نیست و نمی‌توان گفت اصلا گزینه‌ی دیگری نیست، اما ما حمایت از روحانی را به نفع کشور و منافع ملی می‌دانیم.

منتخب مردم تهران با بیان اینکه سیاست‌های روحانی در برجام و پس از برجام را همه باید حمایت کنیم، تصریح کرد: بحث جدیدی پیش نیامده است که بخواهیم دست از حمایت برداریم ؛اعلام می‌کنم سیاست ما منطبق بر حمایت از تیم تدبیر و امید است و فعلا لازم نمی‌دانیم که بخواهیم به سمت فرد دیگری برویم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با نفی پروژه عبور از روحانی گفت: کشور مشکلات بسیاری دارد و این مسائل در حاشیه قرار دارد.این موضوع را ما نه طرح کردیم و نه خواهان طرح آن هستیم!.بهتر است در این شرایط همه دست به دست هم بدهیم و برای آبادی کشور تلاش کنیم . منافع کشور را در حمایت از روحانی می‌دانیم و همانگونه که سال 92 همه از ایشان حمایت کردیم امیدوارم سال 96 نیز اینگونه باشد.انشالله ایشان همواره حضور داشته باشند و این سیاسیت‌ها را ادامه دهند .

محمدرضا بادامچی با اشاره به مباحثی در خصوص صحبت‌های مبنی بر دلخوری عارف از روحانی، گفت:بعید می‌دانم اینگونه باشد؛ عارف بسیار فراتر از این مسائل است و این دلخوری را ما به هیچ عنوان احساس نمی‌کنیم و حتی احتمال هم نمی‌دهیم.دکتر عارف منافع کشور را نسبت به هر موضوع دیگری ارجح‌تر می‌داند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه مجلس دهم به خوبی پیش می‌رود، خاطرنشان کرد:خداروشکر خارج از تنش‌های که متصور می‌شد پیش می‎رود و نمایندگان بر این باور هستند که قوانین گذشته که کارآمدی ندارند را اصلاح کنند. آسیب‌های اجتماعی بسیار مورد توجه نمایندگان است و رسیدگی‌های مدوام صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد:مسئولین اقتصادی و اجتماعی مدام درحال آمد و رفت به مجلس هستند و در کمیسیون‌های مربوطه همه امور به خوبی بررسی و پیگیری می‌شود.

672 نمایش

نظر دادن