تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 مرداد 1395 ساعت 13:50

آخررین وضعیت پرونده "تعرض به سفارت عربستان"

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران گفت: قاضی پرونده تعرض به سفارت عربستان آخرین دفاعیات متهمان را اخذ کرده و منتظر تصمیم قاضی هستیم.

به گزارش ایرنا، عباس پوریانی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی در جمع خبرنگاران در باره صدور احکام متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان افزود: در جلسه اول دادگاه با توجه به اینکه تعداد متهمان 21 نفر بودند و باید دفاعیات آنها شنیده می شد این جلسه به طول انجامید و در روز دوم آخرین دفاع از متهمان اخذ شد.
وی ادامه داد: قاضی آخرین دفاعیات متهمان را اخذ کرده و قطعا با اسناد و مدارک موجود در پرونده به صدور رای اقدام خواهد کرد و به هر صورت پرونده آماده برای صدور رای است و منتظر تصمیم قاضی هستیم.
پوریانی با بیان این که در روزهای آینده سرپرستان مجتمع های قضایی قدوسی، عدالت، مدنی، باهنر تغییر خواهند کرد، گفت:این تحولات در راستای بهره گیری از تجربیات همکاران در مجتمع های دیگر است.
وی افزود: مجتمع شهید قدوسی به دلیل ارجاع پرونده های ملی و مهم دارای اهمیت است و پرونده هایی از پنج ناحیه دادسرا پس از صدور کیفرخواست به این مجتمع ارجاع می شود، همچنین پرونده مهم کلاهبرداری های سنگین و تخلفات پزشکی و بهداشتی دراین مجتمع رسیدگی می شود.
پوریانی با بیان این که استقلال دستگاه قضایی به استدلال قضات باز می گردد، افزود: اعمال نظارت بر روند رسیدگی به پرونده ها همواره مورد تاکید ما است و ملاقات های مردمی نیز در حال انجام است و مردم به راحتی می توانند مشکلاتشان را مطرح کنند.
رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران افزود: روزهای یکشنبه با حضور در مجتمع های قضایی درملاقات مردمی به مشکلات آنان رسیدگی و بعضا پرونده ها را ملاحظه ومطالعه می کنیم .
مراسم معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی امروز دوشنبه با حضور رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران برگزار شد ودر این مراسم از خدمات رشیدیان تجلیل و پور عبدالله به عنوان سرپرست جدید این مجتمع معرفی شد.

747 نمایش

نظر دادن