تاریخ انتشار: چهارشنبه, 09 تیر 1395 ساعت 19:34

لاریجانی حادثه تروریستی فرودگاه استانبول را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی واقعه تروریستی فرودگاه بین‌المللی استانبول را به رئیس مجلس ملی جمهوری ترکیه تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی واقعه تروریستی فرودگاه بین‌المللی استانبول را به «اسماعیل قهرمان» رئیس مجلس ملی جمهوری ترکیه تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت لاریجانی به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم»

جناب آقای اسماعیل قهرمان

رئیس محترم مجلس ملی جمهوری ترکیه

السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

با کمال تأسف از جان باختن جمعی از هموطنانتان در واقعه تروریستی فرودگاه بین‌المللی استانبول در این ماه سعید مطلع شدم. اینجانب ضمن بیان تسلیت و تأثر عمیق خود از این واقعه غم‌انگیز و محکوم ساختن این اقدام تروریستی مایلم مراتب همدردی خود را با خانواده‌های مصیبت دیده، جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان و دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری ترکیه ابراز دارم.

امروزه پدیده شوم تروریسم تکفیری و افراطی‌گری امنیت و آرامش ملت‌ها به‌ویژه ملتهای مسلمان را در معرض تهدید قرار داده است و مبارزه با آن منوط به اتخاذ سازوکارهای همه‌جانبه به‌ویژه امنیتی، سیاسی و فرهنگی در سطح منطقه و جهان می‌باشد.

بر این باورم رشد و گسترش این پدیده شوم در منطقه ما ناشی از سیاستهای رژیم اشغالگر قدس و قدرتهای سلطه‌جوی جهانی برای تثبیت اشغال سرزمینهای فلسطینی، پایمال ساختن حقوق مردم مظلوم فلسطین و تضعیف جهان اسلام می‌باشد، اما بی‌تردید موعد نابودی صهیونیسم نزدیک خواهد بود.

سلامتی و موفقیت روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

885 نمایش

نظر دادن