تاریخ انتشار: شنبه, 05 تیر 1395 ساعت 11:43

کارمند شرکت مایکروسافت که داماد حداد عادل شد!

غلامعلی حدادعادل در برنامه «روبه راه» شبکه دو سیما از چگونگی شکل گیری ازدواج دخترش با فرزند رهبر معظم انقلاب و روند مراسم خواستگاری سخن گفت.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از مهر، غلامعلی حدادعادل و دختر كوچكش بنت الهدی حدادعادل دوم تیر ماه با حضور در برنامه «رو به راه» كه به مناسبت ماه مبارك رمضان از شبكه دوم سیما روی آنتن تلویزیون می رود به گفتگو پرداختند.

دختر كوچك حدادعادل در این برنامه درباره ازدواجش با یكی از كارمندان شركت مایكروسافت عنوان كرد كه وقتی در خارج از كشور بوده با وی آشنا شده است. آن زمان به خاطر علاقه ای كه همسر وی به ایران، فرهنگ آن و امت اسلامی داشته، حاضر شد تا مهاجرت کند و با همسر خود به ایران آمده و در ایران زندگی كند.

حدادعادل همچنین در پاسخ به پرسشی درباره پیوند ازدواج میان خانواده خود با خانواده رهبر معظم انقلاب گفت: زمانی كه دختر من سال آخر دبیرستان بود خانواده آقا متوجه شدند كه من دختری دارم و خانم ایشان برای اولین بار به دبیرستان دخترم رفتند و فرزند بنده را در آنجا ملاقات كردند. بعد از آشنایی ایشان ملاقات های خانواده ها صورت گرفت و چند جلسه در مورد آن صحبت به میان آمد. در نهایت یك سال بعد كه دخترم به عنوان دانشجوی ار تباطات و روزنامه نگاری در دانشگاه تهران پذیرفته شد این خواستگاری به سرانجام رسید و مثل خیلی از ازدواج های دیگر خانواده ها دور هم جمع شده و در نهایت مراسمی برگذار شد.

وی درباره این پیوند و نتایج آن اظهار کرد: من با این ازدواج دو چیز را متوجه شدم یكی اینكه صحبت هایی كه رهبری در مورد مسائلی از تجمل گرایی، اسراف و مسائلی از این دست بیان می كنند و تذكراتی را كه در این باره به مردم و مدیران كشور می دهند قبل از همه خودشان اجرا می كنند و دوم متوجه تربیت صحیح خانواده آقا در مورد فرزندانشان شدم. بار دیگر متوجه شدم كه ادب و علم فرزند ایشان حاصل تربیت صحیح خانواده ایشان است و این مزید بر ارادت من به چنین رهبری شد.

حدادعادل در پایان صحبت های خود با اشاره به اینكه برخی ها از نام خانوادگی برای مسائل اقتصادی استفاده می كنند، گفت: من امیدوارم كه همه مسئولان از رهبر معظم انقلاب الگو بگیرند و از چنین مسائلی دور باشند.

«رو به راه» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو است که با اجرای مژده لواسانی و به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران هرشب روی آنتن می رود.

رسانه

3668 نمایش

نظر دادن