تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 تیر 1395 ساعت 12:55

اعلام میزان حقوق احمدی‌نژاد و روحانی از تلویزیون

یکی از برنامه‌های زنده صدا و سیما، میزان دریافتی رییس جمهور و وزرای دولت را اعلام کرد.

آخرین نیوز : این در شرایطی است که اعلام دریافتی چند ده، و حتی چند صد میلیون تومانی مدیران در هفته‌های گذشته، با واکنش‌های اجتماعی زیادی رو به رو شده بود.

در برنامه زنده صبحگاهی‌شبکه سه، یعنی حالا خورشید، اطلاعاتی درباره میزان حقوق دریافتی دولت‌های کنونی و سابق منتشر شد. به گفته رشیدپور، احمدی‌نژاد و روحانی، حقوق‌شان را از مرکز خدمت قبلی‌شان دریافت می‌کنند که مابین 8 تا 10 میلیون تومان است.

میانگین دریافتی ناخالص در میان وزرای دولت دهم، ده میلیون و پانصد و در دولت یازدهم، یازده میلیون و سیصد است که بنا به اطلاعات ارائه شده در این برنامه، در مواردی به خاطر تفاوت مدرک تحصیلی و سنوات وزرای مختلف دو دوره است.

همچنین 5 میلیون تومان از این رقم، مربوط به "رفاهیات" می‌شود. و امکان پرداخت حقوق بیش از 15 میلیون، در نهاد ریاست جمهوری وجود ندارد.

رشیدپور گفت آن چه از ارقام نجومی حقوق در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به هیات مدیره بانک‌هاست، که رئیس جمهور دستور برخورد قاطع با آن را داده است.

خود رضا رشیدپور در برنامه دورهمی شبکه نسیم، میزان درآمد ماهانه‌اش را بیست میلیون تومان اعلام کرد، که بنا به گفته او، مقدار اندکی از این درآمد، به پولی که از راه مجری‌گری درمی‌آورد مربوط می‌شود.

منبع: کافه سینما

3801 نمایش

نظر دادن