تاریخ انتشار: پنج شنبه, 13 خرداد 1395 ساعت 00:37

دو نماینده لیست امید از ورود به مجلس بازماندند

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات از راهیابی محمداسماعیل سعیدی به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و همچنین ابطال انتخابات در حوزه انتخابیه اهر و هریس خبر داد.

شورای نگهبان نتیجه دور دوم رای گیری در حوزه انتخابیه اهر و هریس را باطل کرده که در نتیجه آن بیت‌الله عبدالهی نامزد لیست امید که بر اساس گزارش های پیشین موفق به کسب آرای لازم شده بود، از راهیابی به مجلس دهم بازماند.

به گزارش ایلنا، سیامک ره‌پیک سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات اظهار داشت: در جلسه امروز شورای نگهبان، پس از بررسی گزارش بازشماری آرای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، ۳ نفر نخست این حوزه انتخابیه ابقا و ۲ نفر چهارم و پنجم این حوزه جابه‌جا شدند.

او افزود: بنا بر نتایج بازشماری آرا در حوزه انتخابیه تبریز، محمداسماعیل سعیدی (نامزد اصولگرایان) به عنوان منتخب چهارم این حوزه به مجلس دهم راه یافت و علیرضا منادی‌سپیدان (نامزد لیست امید) از راهیابی به مجلس بازماند.

ره‌پیک که با صداوسیما گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: آقایان محمدحسین فرهنگی و شهاب‌الدین بیمقدار و خانم زهرا ساعی دیگر منتخبان مرحله دوم انتخابات مجلس از این حوزه انتخابیه هستند که به مجلس راه یافته‌اند.

حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر صاحب ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله نخست انتخابات مجلس که ۷ اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد، آقایان مسعود پزشکیان و احمد علیرضابیگی موفق شدند به خانه ملت راه یابند.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

1061 نمایش

نظر دادن