تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 خرداد 1395 ساعت 14:10

" لاریجانی گفت اگر باهنر بیکار باشد، توطئه می‌کند! "

یک نماینده مجلس به ذکر خاطره‌ای از جلسه با لاریجانی و باهنر پرداخت.

به گزارش ایلنا، غلامرضا تاجگردون که میهمان خبرگزاری کار ایران -ایلنا- بود، به ذکر چند خاطره از دوران نمایندگی خود در مجلس پرداخت:

لاریجانی گفت اگر باهنر بیکار باشد، توطئه می‌کند

تاجگردون با اشاره به یکی از جلسات رهروان گفت: بعد از جلسه رهروان ولایت به آقای لاریجانی و باهنر گفتم اگر می‌شود جلسه خصوصی داشته باشیم؛ که جلسه سه نفره با آقای لاریجانی و باهنر در یکی از اتاق‌های مجلس برگزار شد؛ در آن جلسه گفتم سه حالت هست اول اینکه اگر رقابت کنیم که در اینصورت آقای میرکاظمی یا نادران رای می روند؛ حالت دوم اینکه من باید به نفع آقای باهنر کنار بکشم و حالت سوم اینکه آقای باهنر به نفع من کنار بکشد.

این نماینده مجلس افزود: به آنها گفتم اگر من کنار بکشم اتفاقی نمی‌افتد؛ اما کنار کشیدن آقای باهنر سخت است، ایشان رییس جامعه مهندسین و نماینده هفت دوره هستند و کنار کشیدن ایشان مرگ سیاسی آقای باهنر بود و گفتم تمایل ندارم این مسئله به دست من اتفاق بیفتد. اما به آقای لاریجانی گفتم یک نکته‌ای از روز اول مجلس به من گفتید که به آن دلیل کنار می‌کشم؛ گفتید «اگر باهنر بیکار باشد، توطئه می‌کند.» برای همین نمی‌خواهم باهنر بیکار بنشیند.

تاجگردون همچنین به خاطره رقابت سیدشهاب‌الدین صدر با باهنر اشاره و تصریح کرد: تنها کسی که با آقای باهنر رقابت کرد، آقای صدر بود که یکسال با باهنر رقابت کرد و او را شکست داد؛ بعد از آن کسی دیگر حتی نامی از آقای صدر نشنید! بخاطر همین با آقای باهنر رقابت نکنم بهتر است.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

763 نمایش

نظر دادن