تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 ارديبهشت 1395 ساعت 15:50

اعلام جزئیات و علت خودکشی در بیمارستان میلاد

مسئول فنی بیمارستان میلاد عنوان کرد: خودکشی در بیمارستان میلاد به دلیل پرداخت نکردن هزینه‌های درمان نبوده و بیمار به دلیل اعتیاد و دریافت نکردن مورفین از پزشک اقدام به خودکشی می‌کند.

دکتر مرتضی مردانی، مسئول فنی بیمارستان میلاد در گفت‌و‌گو با آنا درباره مردی که عنوان شده به دلیل 300 هزار تومان پذیرش نشده و اقدام به خودکشی کرده است، گفت: روز جمعه این بیمار به همراه همراهانش به دلیل دل دردهای مشکوک به بیمارستان مراجعه کرد و پس از پرداخت مبلغ ویزیت اولیه (30 هزار تومان) توسط پزشک متخصص اورژانس مورد معاینه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیمار اعتیاد داشته، افزود: پزشک برای بررسی علت درد برایش سونوگرافی، عکس و رادیولوژی تجویز می‌کند اما بیمار بدون توجه به موارد تجویزی به طبقه سوم اورژانس که هیچ گونه ارتباطی با نیاز او نداشته مراجعه می‌کند.

رئیس بخش اورژانس بیمارستان در ادامه عنوان کرد: این فرد در طبقه سوم اورژانس به مدت 45 دقیقه در اطراف پنجره و پله‌ها قدم می‌زد و در نهایت فردی به حرکات او مشکوک می‌‌شود و به حراست بیمارستان اطلاع می‌دهد و ماموران نیز به دلیل مشکوک شدن به بیمار که شاید قصد مصرف مواد را داشته است او را به خارج از بیمارستان هدایت می‌کنند.

مردانی افزود: بعد از مدت کوتاهی این بیمار مجدد به پزشک مراجعه می‌کند و بعد از اینکه همراهانش را از اتاق بیرون می‌کند از پزشک درخواست مورفین می‌کند اما پزشک از انجام این کار خودداری می‌کند و او را برای انجام پروسه درمان و موارد تجویزی هدایت می‌کند اما بیمار بدون توجه،مجددا به طبقه سوم بازمی‌گردد و بلافاصه خود را از پله به سمت پائین پرتاب می‌کند.

مسئول فنی بیمارستان، خاطرنشان کرد: این مرد حدود 47 سال سن دارد که متاسفانه به دلیل اینکه با سر به سمت پائین پرتاب شده دچار ضربه مغزی شدید شده بود که پزشک معالجش سریعا او را به اتاق عمل ارجاع می‌دهد اما متاسفانه به دلیل شدت حادثه در کما به سر می‌برد.

وی یادآور شد: تمام جزئیات مطرح شده در فیلم‌های بیمارستان موجود است که برای بررسی بیشتر به دستگاه قضایی تحویل داده خواهد شد.

مردانی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی براینکه آیا بیمارستان به دلیل ناتوانی فرد در پرداخت هزینه‌های بیمارستان که مبلغ 300 هزار تومان عنوان شده از پذیرش او خودداری کرده است؟ گفت: این فرد پس از معاینه اولیه که هزینه آن را نیز پرداخت کرده به هیچ عنوان دیگر به صندوق و برای ادامه درمانش مراجعه نکرده است.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

1380 نمایش

نظر دادن