تاریخ انتشار: چهارشنبه, 21 بهمن 1394 ساعت 13:46

واکنش قالیباف به حادثه کارواش بلوار دریا

شهردار تهران با اشاره به حادثه درگیری ماموران شهرداری با کارگران کارواش بلوار دریا، گفت: بخشی از مستندسازی درگیری مأموران شهرداری با کارگران کارواش حذف شده است، البته اقدام تهاجمی شهرداری را قبول ندارم و معتقدم باید با آنها برخورد می‌شد اما شهرداری نیز مکلف به اجرای قانون است.

به گزارش  آنا، محمدباقر قالیباف در حاشیه افتتاح ایستگاه مترو میرزای شیرازی، اظهار داشت: براساس وعده‌ای که داده بودم هر ماه یک ایستگاه مترو افتتاح می‌شود؛ اسفندماه نیز خط فرودگاه مهرآباد که ترمینال‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند بهره برداری خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره کاهش هزار میلیارد تومانی بودجه مترو در سال آینده توسط شورای شهر تهران، اظهار داشت: در ردیف‌های بودجه تغییری ایجاد نشده و حتماً اقدام شورای شهر کار درستی بوده است. شورای شهر براساس درآمدهای بودجه این تغییر را اعمال کرده و ما نیز نگران این نیستیم که اختلالی در کارهایمان به‌وجود آید. اگر درآمدها بیشتر شود نیز متمم بودجه به شورا ارائه خواهد شد.

شهردار تهران در پاسخ به پرسش دیگری درباره حادثه درگیری مأموران شهرداری با کارگران یک کارواش در غرب تهران، گفت: روز گذشته در صحن شورا توضیحات کاملی در این خصوص ارائه شد اما به صورت اجمالی می‌توانم بگویم سه هزار متر زمین متعلق به شهرداری بوده که در اختیار یک مسجد قرار داده اما به شرکت دیگری واگذار شده است.

وی افزود: این زمین باید در اختیار شرکت مذکور قرار می‌گرفت؛ چند روز قبل از حادثه، مأموران شهرداری برای اجرای حکم به محل رفتند اما متصرفان غیرقانونی مأموران ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند و شیشه خودروهای آنها را شکستند.

قالیباف تصریح کرد: قبول دارم برخورد دوم مأموران شهرداری با کارگران این کارواش تهاجمی بوده و می‌توانستند با دقت بیشتری وارد عمل شوند و روش دیگری را در پیش بگیرند. یک خبرگزاری که خود را منصف می‌داند در شرایطی که خبرنگار و گزارشگری در محل داشته مستندسازی کرده و بخش‌هایی از حادثه را حذف کرده است.

وی ادامه داد: این رسانه موضوعی را ایجاد می‌کند که رسانه‌های خارجی نیز به آن می‌پردازند. اقدام تهاجمی شهرداری را قبول ندارم و معتقدم باید با آنها برخورد می‌شد اما شهرداری نیز مکلف به اجرای قانون است.

شهردار تهران همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره تخریب سوله یک مسجد در منطقه 5 نیز گفت: بنده اطلاعات دقیقی درباره این ماجرا ندارم.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

2343 نمایش

نظر دادن