تاریخ انتشار: سه شنبه, 20 بهمن 1394 ساعت 15:30

"آمریکا در انتخابات پیش‌رو مقابل ما است"

امام جمعه موقت تهران گفت: در این انتخابات آمریکا در مقابل ما است و خطر نفوذ وجود دارد. آمریکا می‌خواهد برخی پایگاه‌های داخل کشور را تسخیر کند و به آن تسلط داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در جمع دانشجویای شرکت‌کننده در نشست ۳ هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور با بیان اینکه آن چیزی که امام خمینی(ره) را امام کرد این بود که هیچ کاری برای غیرخدا انجام نداد، اظهار کرد: ایشان غیرخدا را لحظه ای در زندگی شان سهیم نکرد.

وی افزود: ملت هایی که خواب بودند، غارت شدند، دانشگاه هایی که خواب ماندند، مغزهایشان را دزدیدند و دانشمندانی که خواب بودند، دانش خود را به استعمار فروختند و برای کاخ سفید عبودیت کردند.

امام جمعه موقت تهران گفت: بیداری خیلی مهم است زیرا اگر بیدار نباشیم جوسازی ها و طوفان ها ما را با خود می برد، مانند برخی آخوندهای بزرگی که عده ای با پول می خرند.

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: چرا امام(ره) بن بست نداشت و از شاه نترسید در صورتی که در آن دوران از نظر عده ای مبارزه با شاه هیچ توجیه علمی نداشت. امام(ره) با اتکا به کدام قدرت گفت شاه رفتنی است؟ چرا گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؟

وی ادامه داد: چرا امام(ره) از جنگ نترسید اما عده ای از تحریم ترسیدند؟ و چرا برخی در فتنه ها این آرامش را نداشتند؟

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: امام(ره) و رهبری در مشکلات و فتنه ها آرامش دارند چون متعلق به خدا هستند. رهبری هم همانند امام(ره) در ایام فتنه فرمود امام(ره) عقب نشینی نکرد من هم عقب نشینی نمی کنم.

حجت‌الاسلام صدیقی در پایان با اشاره به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در این انتخابات آمریکا در مقابل ما است و خطر نفوذ وجود دارد. آمریکا می خواهد برخی پایگاه های داخل کشور را تسخیر کند و به آن تسلط داشته باشد.


http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

746 نمایش

نظر دادن