تاریخ انتشار: دوشنبه, 19 بهمن 1394 ساعت 12:40

جوانفکر: دروغ‌پردازی و جعل خبر درباره احمدی نژاد غیرطبیعی است

مرتضی تمدن با اشاره به اظهارات اخیر یکی از تئوریسین های اصلاح طلب درباره نسبت درباره توافقات موجود در برجام پیرامون شکل گیری دولتی انقلابی و عدالتخواه، خاطرنشان کرد: کسانی که در راستای تبیین این توافق و قراردادهای پیرامونش قلم فرسایی می کنند، صراحتا ابراز کرده اند که برجام فراتر از مسائل هسته ای است و بر اساس این توافق مدیریت جریانی که بر پایه اندیشه های دولت های نهم و دهم حرکت می کند، هرگز نباید تکرار شود.

سایت دولت بهار منتسب به نزدیکان محموداحمدی نژاد رییس جمهور سابق در مطلبی نوشت؛

اقدام غیر اخلاقی یک رسانه حاشیه دار در انتصاب سخنان دروغ و بی پایه طی ساعات گذشته بازتاب گسترده ای در فضای سیاسی کشور داشته است. سایت پایش در اقدامی غیر حرفه ای بدون ذکر منبع سخنانی کذب را به دکتر احمدی نژاد نسبت داد که به سرعت توسط رسانه های همسو با دولت بازتاب داده شد.

استاندار سابق تهران در گفت و گویی با بیان اینکه خط تخریب و دروغ پراکنی علیه خادم ملت پدیده ای جدید و ناشناخته محسوب نمی شود، گفت: علت این مساله که هرازگاهی روند هجمه به فرزند خدمتگزار ملت رشید ایران شتاب بیشتری به خود می گیرد، باید در چارچوبی کلی تر بررسی شود. در واقع پروژه تخریب دولت های نهم و دهم و شخص دکتر احمدی نژاد ریشه در پیوست محرمانه برخی توافقات دارد.

مرتضی تمدن با اشاره به اظهارات اخیر یکی از تئوریسین های اصلاح طلب درباره نسبت برجام با شکل گیری دولتی انقلابی و عدالتخواه در ایران، خاطرنشان کرد: کسانی که در راستای تبیین این توافق و قراردادهای پیرامونش قلم فرسایی می کنند، صراحتا ابراز کرده اند که برجام فراتر از مسائل هسته ای است و بر اساس این توافق مدیریت جریانی که بر پایه اندیشه های دولت های نهم و دهم حرکت می کند، هرگز نباید در ایران تکرار شود.

وی افزود: این افراد تصریح کرده اند که جریان پشیرفت و استقلال ملت ایران و روند ادامه و استمرار انقلاب اسلامی که مبتنی بر منش و تفکرات امام و رهبر معظم انقلاب است، بر اساس این توافقات باید روندی دیگر به خود بگیرد. بر این اساس پروژه دروغ پردازی، تخریب و عملیات روانی علیه دولت های نهم و دهم در چارچوب یک برنامه دقیق و مدون صورت می گیرد.

استاندار سابق تهران با بیان اینکه اعتراف به عجز و ناتوانی در اداره امور کشور یکی دیگر از جنبه های دروغ پردازی علیه رئیس جمهور سابق کشورمان است، گفت: رانده شدگان از دامان ملت و جریان های منزوی همچنان موجودیت خود را در این می بینند که به انحاء مختلف از فرزند ملت هزینه کنند و دروغ پردازی بی پایه و اساسی اخیر برخی از رسانه ها نیز در همین راستاست.

مرتضی تمدن با تاکید بر اینکه دفتر رئیس جمهور سابق بارها و بارها در قالب اطلاعیه رسمی خاطرنشان کرده است که دکتر احمدی نژاد نفیا و اثباتا هیچ موضع گیری درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نامزدها، فهرست ها و جریانات سیاسی نخواهد داشت، اظهارکرد: با وجود اتخاذ این مواضع صریح توسط دفتر رئیس سابق، خبر سازی های این چنینی فاقد کمترین ارزش حرفه ای و رسانه ای است.

وی با اشاره به برخورداری دشمنان دولت های نهم و دهم از رانت رسانه ای و اتکاء آن ها به مراکز قدرت، خاطرنشان کرد: کاملا روشن است مطالبی که طی بیش از دو سال و نیم گذشته در راستای تخریب دولت های نهم و دهم منتشر شده فاقد کمترین پایه و اساس علمی و عقلی است و محصول طراحی تاریکخانه های عملیات روانی است.

استاندار سابق تهران با بیان اینکه یکی از مهمترین روش های جنگ با مردم، تخریب جریان سیاسی است که هدفش احیاء سیره و اندیشه امام (ره) و مقام معظم رهبری است، گفت: سردمداران رژیم صهیونیستی به صراحت ابراز کرده اند که باید کاری کرد تا احمدی نژادی بودن به ننگ تبدیل شود. دروغپردازی های رسانه ای در داخل کشور علیه دولت های نهم و دهم و نیز فرزند رشید ملت، ترجمان بغض و کینه سران استکباری آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است و رسانه های دروغ پرداز داخلی پیاده نظام جریان سلطه در داخل کشور هستند.

مرتضی تمدن با ابراز نگرانی نسبت به خودداری نهادهای مسئول از برخورد با سیل تهمت و تخریب علیه جریان اصیل انقلاب اسلامی، گفت: مسئولان دستگاه های نظارتی باید مراقبت کنند تا مبدا حوادث منتهی به فتنه 88 مجددا در کشور تکرار شود.

جوانفکر: از سایت پایش شکایت می کنیم

مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق کشورمان در گفت و گو با خبرنگار دولت بهار در واکنش به دروغ پردازی اخیر رسانه های اصلاح طلب، اظهار کرد: رسانه ای که اظهارات دروغ و بی پایه و اساس را به رئیس جمهور سابق کشورمان نسبت داده و نیز رسانه هایی که با ذوق زدگی اقدام به انتشار آن کرده اند، نشان داده اند که از پایبندی حداقلی به اصول حرفه ای و مبانی اخلاقی روزنامه نگاری بی بهره هستند.

علی اکبر جوانفکر با بیان اینکه دروغپردازی اخیر درباره دکتر احمدی نژاد اقدامی کاملا غیر طبیعی است، گفت: خط تخریب رئیس جمهور سابق با استفاده از شیوه دروغپردازی و جعل خبر کاملا در مسیر منافع رژیم صهیونیستی و دشمنان ملت ایران است.

مدیرعامل اسبق موسسه مطبوعاتی ایران افزود: انتظار این است که نهادهای نظارتی مسئول، سریعا در برابر این روند خطرناک ایستادگی و با عوامل آن برخورد قانونی کنند چرا که تداوم این شیوه های زشت منجر به تباه شدن اعتماد افکار عمومی به رسانه های کشور می شود.

این روزنامه نگار پیشکسوت با بیان اینکه دفتر رئیس جمهور سابق حتما از رسانه ای که مواضع دروغین را به دکتر احمدی نژاد نسبت داده، شکایت خواهد کرد، اظهارکرد: اقدامات قضایی لازم در این زمینه انجام خواهد شد. مسئولان این رسانه دروغپرداز باید در دادگاه پاسخگوی انگیزه و اهداف شان از ارتکاب این عمل غیر اخلاقی و زشت باشند. هر رسانه ای که به جعل خبر و دروغ پردازی علیه رئیس جمهور سابق کشورمان متوسل شود، باید خود را برای حضور در محکمه آماده کند.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق کشورمان با ابراز تاسف از اینکه بی اخلاقی رسانه ای و تعهد نداشتن به اصول حرفه ای روزنامه نگاری به یک فرهنگ در فضای سیاسی کشور تبدیل شده است، گفت: اگر مسئولان نظارتی و هیات نظارت بر مطبوعات در برابر این روند خطرناک جعل خبر ایستادگی نکنند، سنگ روی ستگ بند نخواهد شد. علاوه بر این لازم است سایر رسانه ها نیز فارغ از گرایشات سیاسی، این قبیل دروغپردازی های زشت، نکوهیده و مذموم را محکوم کنند چرا که به هیچ وجه زیبنده فرهنگ درخشان ملت بزرگ ایران نیست.

امیدی: دشمنان احمدی نژاد از ترس مرگ خودکشی می کنند
مدیرکل سیاسی امنیتی سابق نهاد ریاست جمهوری در گفت و گویی در واکنش به دروغ پرداری اخیر رسانه های اصلاح طلب درباره دکتر احمدی نژاد، با اشاره به برخورداری مردم قدرشناس ایران از آگاهی سیاسی بالا و قدرت تحلیل مثال زدنی، گفت: ایرانیان مردمانی اهل سیاست و بسیار هوشمند هستند و به خوبی شیطنت های سیاسی را تشخیص می دهند.

مجید امیدی شهرکی با ابراز تاسف از توسل برخی سیاسیون و رسانه ها به روش های آلوده به نیرنگ و خدعه، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از فعالان سیاسی و رسانه ای با وجود اینکه 37 سال در فضای انقلاب اسلامی زیست کرده اند هنوز به این درک و فهم نرسیده اند که بهترین روش سیاست ورزی، در پیش گرفتن صداقت با مردم و همراهی با آنان است.

وی با بیان اینکه مخالفان دولت های نهم و دهم برای حیات سیاسی شان دغدغه جدی دارند و در واقع از ترس مرگ خودکشی می کنند، اظهارکرد: متاسف هستم که بگویم آبشخور برخی از رسانه ها و جریانات سیاسی اندیشه های شیطانی است. کسانی که ادعاهایی نظیر مدارا، صبر و اخلاق را مدام مطرح می کنند عملا در رقابت سیاسی تن به کثیف ترین روش های ماکیاولیستی می دهند و اگر به اقداماتی عجیب تر از این نیز دست بزنند، جای تعجب نیست.

مدیرکل سیاسی امنیتی سابق نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مهره های سوخته چاره ای جز پرداختن به احمدی نژاد به عنوان سکه رایج افکار عمومی ندارند، گفت: مطابق نظرسنجی هایی که جریانات سیاسی مخالف دولت های نهم و دهم انجام می دهند، دکتر احمدی نژاد محبوب ترین شخصیت سیاسی کشور است. بنابراین کاملا قابل درک است که برای پذیرش ادعاهایشان نزد افکار عمومی، چاره ای جز انتساب آن ها به رئیس جمهور سابق کشورمان نداشته باشند. به راستی عناصر وابسته به مهره های سوخته از زبان چه کسی باید حرف بزنند تا نزد مرد اعتبار یابند؟

مجید امیدی شهرکی با بیان اینکه دروغ پردازی اخیر برخی از رسانه ها درباره دکتر احمدی نژاد، جسارتی بزرگ به همه اهالی رسانه است، اظهار کرد: هر رسانه ای که از اصول حرفه ای و چارچوب های اخلاقی فاصله بگیرد، به سرعت مسیر سقوط را طی می کند.

وی با بیان اینکه سکوت دکتر احمدی نژاد و دخالت نداشتن او در رقابت های سیاسی به موازات خریدار داشتن اندیشه و سخن او در افکار عمومی زمینه و انگیزه را برای جعل خبر و دروغپردازی عناصر بی اخلاق مهیا کرده است، گفت: دشمنان دولت های نهم و دهم به دلیل پایبند نبودن به حداقل های اخلاقی هر روز بیش از روز قبل از چشم مردم می افتند و مسیر سقوط را طی می کنند اما ما ازاین روند خوشحال نیستیم و سقوط حتی یک انسان ولو اینکه با ما دشمنی هم داشته باشد برایمان تلخ و ناگوار است. شخصا امیدوارم این عناصر گمراه از مسیر سقوط به دامن ملت شریف و بزرگوار ایران بازگردند.

نورالدینی: هدف دروغپردازان، خدشه وارد کردن به افق نوید بخش پیش روی ملت است

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت دهم در گفت و گویی با بیان اینکه دشمنان دکتر احمدی نژاد و افرادی که نسبت به رئیس جمهور سابق حس انتقام جویی آزار دهنده دارند دچار یاس راهبردی شده اند، گفت: خبرسازی هایی از این دست، ورشکستگی این افراد و جریانات را در جدا کردن ریس جمهور سابق از انقلاب و مردم بیشتر هویدا می کند.

سید ضیاءالدین نورالدینی افزود: کسانی که دم از رقابت آزاد می زنند بهتر است به همان کار همیشگی خود که تلاش برای فتح کرسیهای قدرت است بپردازند اما چرا متوسل به کذب نویسی می شوند. دکتر احمدی نژاد بارها گفته در انتخابات حضوری به معنای کارویژه سیاسی ندارد و نظری درباره رقابتهای انتخاباتی ابراز نمی کند. البته این همان چیزی است که سیاست پیشگان حزب ساز و غیر مردمی را آزار می دهد و آن ها تاب تحمل نگاه برتر و انقلابی ایشان را ندارند.

وی تاکید کرد: ماهیت واقعی این دروغ سازی ها روشن است و مردم و عقلا میدانند که هدف این افراد خدشه وارد کردن بر روندی است که افق امید بخشی را برای انقلاب و مردم نوید می دهد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

415 نمایش

نظر دادن