تاریخ انتشار: چهارشنبه, 16 دی 1394 ساعت 09:45

رشیدپور: خودم را صدا و سیمایی می‌دانم

«ما نه رقیب تلویزیون هستیم و نه توان رقابت با آن را داریم.» این بخشی از سخنان رضا رشیدپور است که درباره‌ی برنامه «دید در شب» که این روزها در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است، عنوان می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: «ما نه رقیب تلویزیون هستیم و نه توان رقابت با آن را داریم.» این بخشی از سخنان رضا رشیدپور است که درباره‌ی برنامه «دید در شب» که این روزها در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است، عنوان می‌شود.

رشیدپور همچنین به بیان مطالبی درباره‌ی حواشی ایجاد شده پیرامون این برنامه در هفته‌های اخیر پرداخت.

این مجری که سال 87 برنامه «مثلث شیشه‌ای» را از شبکه تهران راهی آنتن می‌کرد، این روزها با برنامه «دید در شب» که تقریباً سبک و سیاق همان برنامه را دارد، بار دیگر توانسته مخاطبان قابل توجهی را به خود جذب کند.

او اظهار کرد: من از روز اول عرض کردم، ما نه رقیب تلویزیون هستیم و نه توان رقابت با آن را داریم یا حداقل نیت ما این نیست؛ ولی خوشحالم که مردم دنبال یک خوراک فرهنگی سالم و پرمحتوا هستند. این نشان‌دهنده‌ی عزت مردم در اندیشیدن است؛ مردم ما خیلی خوب فکر و تحلیل می‌کنند.

رشیدپور درباره‌ی میزان استقبال مخاطبان از برنامه «دید در شب» با توجه به اینکه این برنامه از طریق یک سایت اینترنتی پخش می‌شود، با بیان اینکه در برنامه‌مان چیز خاصی جز ارائه محتویات سالم به مخاطبان نداریم، خاطرنشان کرد: تاکنون استقبال زیادی از برنامه شده است؛ ولی با این تفاوت که نسل‌های جدیدتری نیز به مخاطبان ما اضافه شدند. کسانی که در زمان «مثلث شیشه‌ای» سن و سال کمی داشتند، امروز مخاطب برنامه «دید در شب» هستند. برای من جذابیت این برنامه در این است که یک نسل جدید از مخاطبان را تجربه می‌کنم.

این مجری تلویزیونی که مدتی است در تلویزیون فعالیت ندارد، خطاب به صداوسیما اظهار کرد: من همیشه خودم را نیروی صداوسیما و فرزندی از دایره هنرمندان این مجموعه می‌دانم؛ هر وقت هم لازم باشد با کمال میل در صداوسیما کار خواهم کرد.

رشیدپور در پایان گفت: اگر پیشنهاد شود که ادامه برنامه «دید در شب» را در تلویزیون ادامه دهم، قطعاً قبول خواهم کرد.

http://www.akharinnews.com/images/banners/1920897.jpg

286 نمایش

نظر دادن