تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 دی 1394 ساعت 18:10

تماس نتانیاهو با پوتین پس از شهادت سمیر قنطار

رییس‌جمهوری روسیه و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک گفت‌وگوی تلفنی بحران سوریه و برخی مسائل دیگر را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی به بررسی مسائل مختلفی از جمله بحران سوریه و همکاری‌های دوجانبه از جمله هماهنگی در زمینه تلاش علیه تروریسم پرداختند.

کرملین اعلام کرد که تماس تلفنی پوتین و نتانیاهو به ابتکار طرف اسرائیلی انجام گرفته است.

پوتین در این تماس تلفنی بر اهمیت ادامه مذاکرات در چارچوب سازمان ملل متحد برای حل بحران سوریه تاکید کرد. رییس‌جمهوری روسیه مبارزه با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در سوریه را امری ضروری دانست.

پوتین در گفت وگوی تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» به صراحت اعلام کرد که باید با تروریست های داعشی مبارزه کرد و روسیه به این اقدامات خود در منطقه به ویژه سوریه ادامه خواهد داد.

رئیس جمهوری روسیه در این گفت و گو که شامگاه سه شنبه صورت گرفت، بر عزم مسکو برای ادامه مبارزه با گروه تروریستی داعش و دیگر گروه های تروریستی و افراطی فعال در سوریه و اهمیت چنین مبارزه ای از سوی سایر بازیگران خارجی تاکید کرد.

این اولین تماس تلفنی میان دو مقام اسرائیل و روسیه بعد از ترور سمیر قنطار است که روز شنبه در حمله هوایی اسرائیل در جرمانه سوریه به شهادت رسید.

 

 

1567 نمایش

نظر دادن