تاریخ انتشار: شنبه, 28 آذر 1394 ساعت 13:10

ثبت نام علم‌الهدی برای نمایندگی خبرگان

سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور از ساعت 8 صبح آغاز شد.

به گزارش ایسنا، نماینده آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد نیز با حضور در فرمانداری مشهد به نمایندگی از آیت الله علم الهدی برای ثبت نام وی از حوزه انتخابیه خراسان رضوی در انتخابات خبرگان اقدام کرد.

آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه گلستان مجددا برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

آیت‌الله شاهچراغی نماینده دو دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در سومین روز ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری با حضور در فرمانداری سمنان کاندیداتوری خود را برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

آیت الله حسینی شاهرودی، حجت‌الاسلام بهرام شجاعی ،محسن برهان و بابک محضری از دیگر افرادی بودند که در نیمروز اول سومین روز ثبت کاندیداهای مجلس خبرگان در این انتخابات ثبت نام کردند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی اشکوری نیز پیش از ظهر امروز برای کاندیدا شدن در مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه گیلان در وزارت کشورثبت نام کرد.

علی‌اصغر ناصربخت معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران در سومین روز ثبت نام خبرگان اعلام کرد:در دو روز گذشته 16 نفر برای نامزدی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کردند که سه نفر آنها شاخص هستند.

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز پنج‌شنبه (26 آذر) در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شده و تا چهارشنبه (2 دی) ادامه می‌یابد.

585 نمایش

نظر دادن