تاریخ انتشار: شنبه, 13 تیر 1394 ساعت 16:20

احمدی‌نژاد: درباره من و دولتم دروغ می گویند

احمدی نژاد گفت: متاسفانه در رسانه ها ، حرف های دروغ و بی پایه و اساس زیاد می زنند . در رابطه با ما ظاهرا همه آزادند که هرچه می خواهند از دروغ و تهمت و افترا علیه دولت های نهم و دهم و اینجانب و دوستانم بگویند، بنویسند و منتشر کنند.
خبرآنلاین: سایت دولت بهار که وابسته به احمدی نژاد است متن سخنان وی در جمع برخی مدیران دولتش را که چهارشنبه شب برگزار شد،منتشر کرد.

بخشهایی از سخنان وی را می خوانید:


* فشار بر جمع ما برای حضور در برنامه های سیاسی مثل انتخابات مجلس و دولت  زیاد است. من می خواهم خدمت آن دسته از عزیزانی که اطلاع ندارند عرض کنم که ما در اینجا به طور مطلق هیچ برنامه ای و علاقه ای برای فعالیت های انتخاباتی نداریم.

*ما و جمعی از دوستان ، بر اساس یک بررسی دقیق به این نتیجه رسیده ایم که مهمترین کاری که می توانیم انجام دهیم ، بازخوانی خط نورانی امام خمینی (ره) است. خوشبختانه مقام معظم رهبری در سالگرد امام راحل ، این امر مهم را مورد تاکید قرار دادند و اعلام کردند که همه باید به آن توجه کنند.

*متاسفانه در رسانه ها ، حرف های دروغ و بی پایه و اساس زیاد می زنند . در رابطه با ما ظاهرا همه آزادند که هرچه می خواهند از دروغ و تهمت و افترا علیه دولت های نهم و دهم و اینجانب و دوستانم بگویند، بنویسند و منتشر کنند. خبرهای جعلی را در بولتن ها، سایت ها و روزنامه ها منتشر می کنند و حتی به داستان سرایی می پردازند. یکی از دوستان امروز متن مفصلی را از یک روزنامه نقل کرد که از صفر تا صد آن کاملا ساختگی بود . ابتدا خبرهای دروغ را منتشر می کنند و سپس برپایه القائات سوء ، در باره آنها به داستان سرایی می پردازند. این وضعیت خیلی بدی است که برای مواجهه با آن و پاسخ به دروغ پردازیها، نیاز به استخدام دهها کارمند است تا تمام این رسانه ها را رصد کرده و هر روز مطالب آنها را تکذیب نمایند و آنها هم حتی تکذیبیه ها را منتشر نکنند! و البته ما هزینه انجام این کار را نداریم.

*در مورد تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی و خط امام ، من خدمت مقام معظم رهبری ، برنامه را عرض کرده ام و تشریح نمودم و ایشان هم بزرگواری فرمودند و راهنمایی و سفارش و تاکید کردند. کار ما در اینجا فقط تبیین مجدد و بازخوانی آرمانها و مبانی انقلاب و خط امام و آن وظایفی است که انسان در مقابل ارزشهای الهی بر عهده دارد.

*به کار سیاسی معمول هم ، نه علاقه و نه انگیزه ای داریم . جلساتی که در اینجا برگزار می شود، همانطور که گفتم در زمینه بازخوانی خط امام ، مبانی انقلاب ، آرمانها و ارزشهای انقلاب است. مطلق راجع به مسائل دیگر اینجا بحثی نیست. البته شما من را می شناسید. اگر تصمیم یا تکلیفی داشتم که کاری را انجام دهم، در آن صورت خودم صراحتا به ملت اعلام می کردم. بنده با سیاسی کاری هایی که معمولادر گروه های سیاسی مطرح است میانه ای ندارم ، اما تشخیص بنده و جمعی از دوستانمان این است که مهم ترین کار برای ما الان بازخوانی خط امام است .مشغول همین کار هستیم و هر کس بخواهد در این برنامه مشارکت کند، قدمش روی چشم ماست.
1253 نمایش

نظر دادن