تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 تیر 1394 ساعت 09:10

حمایت امریکایی‌های ایرانی‌تبار از توافق هسته‌ای با ایران

اتحادیه روابط عمومی امریکایی‌های ایرانی‌تبار (PAAIA) گزارش خود را درباره نگرش امریکایی‌ها به مذاکرات هسته‌ای و همچنین روابط ایران و امریکا منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این گزارش آمده است: «نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد هم امریکایی‌های ایرانی تبار و هم خود رأی‌دهندگان امریکایی از دستیابی به توافقنامه هسته‌ای با ایران حمایت می‌کنند.» بر اساس این گزارش، حدود دو سوم (64 درصد) امریکایی‌های ایرانی‌تبار از دستیابی به چارچوب توافقنامه هسته‌ای با ایران با هدف محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران حمایت کردند.

همچنین بیش از دو سوم امریکایی‌های ایرانی‌تبار (68 درصد) می‌گویند تحریم‌های اقتصادی اعمال شده بر ایران مشکلات بسیاری برای خانواده‌ها و دوستان‌شان در ایران به وجود آورده است. از این منظر، هفت نفر از هر 10 نفر از اقدام دولت امریکا به استثنا قرار دادن ارسال وجوه، ارسال مواد غذایی و دارو و ابزارهای ارتباطات شخصی برای خانواده‌ها در ایران حمایت کردند. «لیلا آستین» مدیر اجرایی اتحادیه روابط عمومی امریکایی‌های ایرانی‌تبار اعلام کرد: «آنچه ما دریافته‌ایم، این است که جامعه امریکایی‌های ایرانی‌تبار روابط قوی خود را با دوستان و خانواده‌های‌شان در ایران حفظ کرده‌اند و دیدگاه‌های آنها منعکس کننده نگرانی‌های‌شان برای مردم ایران است.»

617 نمایش

نظر دادن