تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 فروردين 1394 ساعت 16:50

توضیحات هادی ساعی در مورد مرگ عموی خود

دو پیمانکار شهرداری که یکی راننده و دیگری هم کارگر بود، با عموی‌ هادی ساعی درگیر شدند که در نهایت عموی‌ هادی ساعی نقش زمین شد و جان خود را از دست داد. این دو پیمانکار هرگونه دخالت در مرگ مرد میانسال را انکار کردند.

به گزارش مشرق، این دو متهم که با یکدیگر برادر بودند به نام امیر و حمید به اتهام تسبیب در فوت عموی هادی ساعی هم اکنون در زندان به سر می‌برند. البته گفته می‌شود هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی بدن متوفی دیده نشده است.

این درحالی است که تحقیقات نشان می‌دهد عموی‌ هادی ساعی دارای عارضه قلبی بود. تحقیقات در خصوص این پرونده تا اعلام نظریه پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ همچنان ادامه دارد و تا آن زمان نمی‌توان مقصر اصلی این حادثه را مشخص کرد.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص گفت: بر اساس گفتگویی که من شخصا با هادی ساعی داشتم وی اظهار کردند که در پی یک درگیری لفظی که بین عموی وی و پیمانکاران بخش زباله و رفت و روب شهرداری رخ داده متاسفانه عموی وی عصبانی شده و با بالارفتن فشار او متاسفانه فوت می کنند.

عضو هییت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص وضعیت هادی ساعی و اینکه اعلام شده بود در این درگیری ساعی نیز از ناحیه پا مجروح شده است، گفت: من در خصوص وضعیت خودشان نیز از وی سوال کردم که حال وی خوب است اما اعلام کردند که در این درگیری یک شی با پای وی برخورد کرده اما نمی توان گفت که این شی را پیمانکار شهرداری پرتاب کرده و یا خیر اما به هر حال پای ساعی دچار جراحت شده است.

قناعتی خاطر نشان کرد: هادی ساعی فردا و در صحن علنی شورا در این خصوص توضیحات خواهند داد.

2927 نمایش

نظر دادن