تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 بهمن 1393 ساعت 14:30

درگیری مسلحانه با خرده فروش اصلی اتوبان چمران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از بروز درگیری مسلحانه با خرده فروش اصلی اتوبان چمران خبر داد.

 

سرهنگ محمد بخشنده گفت: بامداد روز 15 بهمن سال جاری ماموران عملیاتی پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به همراه ماموران پایگاه هفتم این پلیس،جهت اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به موقعیت اتوبان چمران تقاطع ملاصدرا اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در حین انجام ماموریت متوجه حضور یکی از خرده فروشان و تعدادی از چوبداران و مصرف کنندگان مواد مخدر که در حال خرید و فروش مواد مخدر در پاتوق خرده فروشان بود شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: پس از اینکه متهمان متوجه حضور مامورین در محل شدند مبادرت به تیر اندازی و سنگ پرانی بسمت آنها کرده و با مامورین درگیری مسلحانه ایجاد نمودند که در این میان ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اسلحه تعداد 7 تیر شلیک که تعداد دو تیر از آن به پای راست و یک تیر نیز به پای چپ فرد خرده فروش اصابت کرد و تعداد 4 تیر در این بین بصورت هوایی شلیک شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم مصدوم پس از دستگیری خود را به هویت «الیاس» معرفی کرد که از نامبرده در بازرسی بدنی مقادیر 10 گرم هروئین و 8 گرم شیشه بالفافه و یک قبضه قمه و 12 عدد پایپ شیشه ای و مبلغ 866 هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ بخشنده گفت: متهم سریعا پس از دستگیری با همراهی عوامل پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توسط اورژانس115 تهران به بیمارستان اعزام و پرونده ایی در این رابطه در معاونت قضایی پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل شد.(دفاع پرس)

1486 نمایش

نظر دادن