تاریخ انتشار: پنج شنبه, 25 دی 1393 ساعت 17:10

نظر «سیدهادی خامنه‌ای» درباره «علی مطهری»

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: اصلاح طلبان به جای سرگرم شدن به مسائل حاشیه‌ای باید به مسائل مهم بپردازند.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سیدهادی خامنه ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) عصر امروز طی سخنانی در همایش سراسری اصلاح طلبان با بیان اینکه اصلاح طلبی قدمتی به اندازه حیات بشر دارد گفت: اصلاح طلبی در ماهیت خود نوعی بازگشت به اصول و اصالتها را دارد.

وی انقلاب اسلامی را یک انقلاب فرهنگی دانست و اظهار داشت: امروز حرکت اصلاح طلبان بر مدار فرهنگ است و سیاسی ترین کار امروز اقدام فرهنگی است.

حجت الاسلام خامنه ای اصلاح طلبی منهای اعتدال گرایی را ناممکن دانست و بیان داشت: بازگشت به قانون و بازگشت به اصل انقلاب اسلامی اصلی ترین هدف اصلاح طلبی است.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) با برشمردن ویژگی‌ها و خصایص جریان اصلاح طلبی گفت: شجاعت و شهامت در پیگیری مطالبات اصلاح طلبانه، خود ریشه در اصلاح طلبی دارد بنابراین می‌توان افرادی همچون علی مطهری را هم اصلاح طلب دانست ولو اینکه شناسنامه اصلاح طلبی نداشته باشد.

حجت الاسلام خامنه‌ای در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رأی مردم و ضرورت شرکت همه مردم حتی مخالفان در انتخابات اظهار داشت: انتخابات در مفهوم اصلاح طلبانه ناظر به رأی واقعی مردم است و احترام به رأی مردم یکی از مباحث مهم در اصلاح طلبی است.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) با بیان اینکه کسی حق ندارد اصلاح طلبان را بیرون از دایره نظام بداند تصریح کرد: جریان اصلاحات بر مبنای اصول و معیارهای انقلاب اسلامی بنا شده است بنابر این همه ما اصلاح طلبان در درون نظام قرار داریم.

حجت الاسلام و المسلمین خامنه‌ای در پایان خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان به جای سرگرم شدن به مسائل حاشیه‌ای باید به مسائل مهم بپردازند.

2366 نمایش

نظر دادن