تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 مهر 1393 ساعت 08:20

همه‌چيز درباره... هما |طنز|

به گزارش آخرین نیوز، شهرام شهيدي در روزنامه اعتماد نوشت:

جناب احسان كمالي، عكاس خراساني بعد از 10 روز كمين كردن بالاخره توانست از پرنده افسانه‌يي اسطوره‌يي كشور - هما - عكس بگيرد. با هم واكنش جناح‌هاي مختلف به اين رويداد مهم عرصه محيط زيست را مرور مي‌كنيم.

جناح دلواپسان: اينها همه‌اش بازي رسانه‌يي است. قلمفروشان مزدور طرفدار دولت مي‌خواهند به مردم بقبولانند كه تحت اقدامات دولت است كه اين پرنده باز سروكله‌اش پيدا شده.

نظريه اصلاح‌طلبان در سايه: از مقامات درخواست مي‌كنيم موضوع را از همه جهت خوب بررسي كنند. پرواز هما آن هم در شرايط حساس كنوني كمي مشكوك به نظر مي‌رسد.

بيانيه اصلاح‌طلبان در آفتاب: اين پرواز طليعه يك افق روشن است و اين يعني راهي كه ما برگزيده‌ايم با آنكه راه راست و بي‌خطر است اما راه چپ است و راه بي بازگشت رسيدن به سرمنزل مقصود.

راست معتدل: همه جناح‌هاي فوقاني درست مي‌گويند. آنچه مهم است استفاده از هما در طول مذاكرات 1+5 است. به نحوي كه جهان بداند پرنده كوچك خوشبختي ما برگشته.

روياپردازان: بايد ببينيم اين پرنده بخت و اقبال رو شانه چه كسي مي‌نشيند كه ما هم برويم در كمپين انتخاباتي او عضو شويم. چون بنا به رسم و قانون نانوشته، هما روي شانه هركس بنشيند او رييس دولت بعدي ايران است.

اتحاديه صنف شكارچيان مجاز و غير مجاز: نشاني هما را خريداريم.

بيانيه چپ‌هاي مقيم مركز: تا كسي پرنده اقبال را شكار نكرده بايد او را بازداشت و در قفس نگهداري كنيم تا از شر صياداني كه مي‌خواهند او را بگيرند و بيندازند تو قفس حفظش كنيم.

قاليباف حين افتتاح يك پروژه: به درد باغ پرندگان مي‌خوره يره. يك هيات بفرستين پرنده را گازانبري دستگير كنن بيارن درياچه چيتگر.

مشايي: ديديد بالاخره سياست‌هاي حمايتي دولت قبل نتيجه داد و هما را از لانه‌اش بيرون آورديم؟ زنده باد بهار

يك فعال سياسي: ما هما را توانستيم از دل تاريخ بكشيم بيرون و از انقراض نجاتش دهيم اما نمي‌توانيم خاوري را از كانادا بكشانيم ايران .

كفاشيان: ببينيد هي مي‌گوييد فدراسيون من ضعيف عمل مي‌كند. اما در دوره رياست من در فدراسيون به سلامتي، هما پيدا شد و به زودي در ليگ زيرگروه بازي هم خواهد كرد.

سعيد جليلي: فتوشاپه برادر من. اينها توانايي برگرداندن نيمرو را ندارند. هما برگردانند؟ حرف‌هايي مي‌زنيد‌ها.

اكبر تركان: ديديد گذشت دوره‌يي كه شتر با بارش گم مي‌شد؟ كم‌كم همه‌چيز پيدا مي‌شود. اندكي صبر، سحر...

775 نمایش

نظر دادن