تاریخ انتشار: شنبه, 19 مهر 1393 ساعت 12:54

جشن تولد ولادیمیر پوتین در اوج محبوبیت + عکس

مراسم جشن تولد 62 سالگی ولادیمیر پوتین روز سه شنبه در اوج محبوبیت او در مسکو برگزار شد.
به گزارش فرارو، مراسم جشن تولد 62 سالگی ولادیمیر پوتین سطح با برنامه های ویژه ای در مسکو برگزار شد. ولادیمیر پوتین که با محبوبیت 80 درصدی پس از موفقیت در الحاق کریمه به این کشور در اوج اقتدار قرار دارد روز گذشته مراسم جشن روز تولدش را در تایگای سیبری برگزار کرد اما هوادارانش در مسکو و دیگر شهرها برنامه‌های ویژه ای به این منظور ترتیب داده بودند.
 
گروه موسیقی کودکان از شهر سن پترزبورگ زادگاه ولادیمیر پوتین یک آهنگ تبریک آمیز با عنوان "تولدت مبارک، رئیس جمهور روسیه" ضبط و بخش کرد.
 
شهروندان مسکو نیز سری جدید ژاکت و تی شرت با پرتره پوتین را در فروشگاته ها عرضه می کردند و علاقمندان رئیس جمهور ورسیه پس از خرید آنها جمهور پیام های تبریک خود را برای وی ارسال می کردند.
 
پیشتر در فروشگاه مرکزی مسکو فروش سری جدید لباس با پرتره پوتین آغاز شده بود و ده ها نفر برای خرید ژاکت و تی شرت با پرتره رئيس جمهور در شکل‌های مختلفی مانند سوار بر اسب، با پلنگ بر روی زانوی خود یا در آغوش با سگ به صف ایستاده بودند.
 
همچنین یک گروه از هواداران ولادیمیر پوتین در فیس‌بوک بمناسبت شصت و دومین سالروز تولد رئیس‌جمهوری روسیه نمایشگاهی از یک رشته نقاشی از نقاشان بی نام و نشان برگزار کردند که در آنها پوتین مانند قهرمانان اساطیری یونان تصویر شده بود. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1397 نمایش

نظر دادن