تاریخ انتشار: شنبه, 15 شهریور 1393 ساعت 16:26

جوانفکر: اصولگرايان زير پای احمدی‌نژاد را خالی کردند

ريشه اختلاف در طيف اصولگرايان نشات گرفته از سستي افراد در پايبندي به اصول اين جريان است.

http://www.aryanews.com/Uploads/NewsPics/20140906133204518.jpgبه گزارش آخرین نیوز، علي اکبر جوانفکر، مشاور رسانه ای محمود احمدي نژاد در گفتگو با آريا گفت: اگرچه وحدت رمز موفقيت اصولگرايان در انتخابات آينده است اما اين وحدت بايد منطقي باشد به اين معنا که اصولگرايان بايد در عمل به اصول پايبند باشند نه به زبان.

اعم اظهارات وی در ادامه می آید:

* اگر اصولگرايان پايبندي خود را به اصول به اثبات برسانند به طور طبيعي وحدت به وجود آيد درغيراينصورت وحدت برهم خواهد خورد.

*در اصولگرايي هرکس به اين نام وارد اين جريان شده است درحالي که در عمل منطبق با اصولگرايي نيستند و اين خود منشا اختلاف در اين جريان شده است.

*آقاي احمدي نژاد در عمل ثابت کرد که به اصول پايبند است لذا درحالي که انتظار مي رفت همه اصولگرايان پاي اين دولت مي ايستادند اما زير پاي دولت ايشان را خالي کردند که اين به منزله خروج آنها از مقام اصولگرايي تلقي مي شود .

*به نظر من براي رسيدن به وحدت پايبندي به اصول مهمترين فرصت در جريان اصولگرايي است که اگر اين پايبندي را ملاک قرار دهيم بايد هزاران نفر مثل آقاي احمدي نژاد از دل اصولگرايي خارج شود نه اينکه اين جريان فقط يک احمدي نژاد داشته باشد.

*آقاي احمدي نژاد با مرام اصولگرايي خودش محبوبيت کسب کرد لذا هرکسي با اين نگاه وارد صحنه شود و مجاهدت کند و در مجامع جهاني با افتخار از آرمانهايش دفاع کند مشخص است که محبوب مي شود به هرحال بنده معتقدم اگر نگاه اصلاح شود خيلي از مشکلات حل مي شود.

*در حال حاضر دو جريان اصلاح طلب و اصولگرا پايين ترين تاثيرگذاري را در سطح کشور دارند و در معادلات و سياست داخلي کشور نقش اين دو جريان کاملا خنثي است چراکه اينها ديگر مورد توجه مردم نيستند.

*اگر جريان هاي سياسي مي خواهند ديده شوند و اثرگذار باشند تغيير اساسي در نگاه لازم است درواقع بايد فضا بازتر شود تا نيروهاي مستعد امکان ظهور و بروز داشته باشند نه اينکه در انتخابات با معرفي چهره هاي تکراري که قبلا از سوي مردم انتخاب نشده اند به شعور سياسي ملت توهين کرد .اين رفتار خود محل سوال ،اشکال و اعتراض مي شود لذا بنده معتقدم اين رويکردها و توهين به شعور سياسي مردم بايد اصلاح شود .

*بايد با تغيير رويکردها ،فضا با خواسته ها و آرمانهاي انقلاب و امام (ره)منطبق شود نه اينکه با تشکيل مداربسته قدرت ،فقط عده اي خاص به دليل روابط خانوادگي در قدرت بمانند درحالي که چرخش قدرت بايد بين نخبگان جامعه صورت گيرد و مدار بسته باز شود.

856 نمایش

نظر دادن