تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 مرداد 1393 ساعت 10:50

آخرین وضعیت 11 مصدوم سانحه ایران 140

رئیس اورژانس کشور پس از عیادت از مصدومان حادثه سقوط هواپیما ایران 140 گفت: وضعیت یازده مصدوم این سانحه از روز گذشته تاکنون تغییری نکرده است.

امین صابری نیا در گفت و گو با ایرنا افزود: در مجموع 13 نفر در سانحه سقوط هواپیما زنده ماندند که متاسفانه یک نفر از آنان در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. وی خاطرنشان کرد: سه نفر از مصدومان در کما و تحت مراقبت های بحرانی و دو مصدوم دیگر نیز مشکوک به آسیب های ترومایی (ضربه ) هستند. صابری نیا یادآور شد: یک موتورسوار نیز دچار ضربه مغزی شده که احتمال می رود براثر اصابت بال هواپیما به سرش باشد.

صابری نیا افزود: بنابراین اکنون 11 مصدوم سقوط هواپیما در بیمارستان بستری بوده و یک نفر نیز مرخص شده است. مصدومان سقوط هواپیما در بیمارستان های شهید مطهری، پیامبران و امام خمینی (ره) بستری هستند. یک فروند هواپیمای «ایران 140» متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان با 48 سرنشین به مقصد تهران - طبس، ساعت 9 و 18 دقیقه روز گذشته(یکشنبه) و دقایقی پس از برخاستن دچار سانحه شد و پس از برخورد به دیواره حائل کارخانه شیشه سازی مینا(کیلومتر 6 جاده مخصوص بلوار مینا)، سقوط کرد.

1365 نمایش

نظر دادن