تاریخ انتشار: شنبه, 27 ارديبهشت 1393 ساعت 00:20

توضیح وزارت‌کشور درباره عزل فرماندار بروجرد

قائم‌مقام وزیر کشور درباره لغو سخنرانی سیدحسن خمینی در بروجرد و عزل فرماندار این شهرستان گفت: از وزرات کشور یک بازرس به محل فرستاده شده تا موضوع را بررسی کند، گزارش هنوز نهایی نشده و احتمالاً روز دوشنبه یا سه‌شنبه نهایی خواهد شد.

حسینعلی امیری قائم‌مقام وزیر کشور و سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با  فارس درباره انتشار برخی خبرها مبنی بر عزل فرماندار بروجرد در پی لغو سخنرانی سیدحسن خمینی، اظهار داشت: این موضوع در حال بررسی است.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه از وزرات کشور یک بازرس به محل فرستاده شده تا موضوع را بررسی کند، افزود: گزارش هنوز نهایی نشده و احتمالاً تا روز دوشنبه نهایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سخنرانی حاج حسن آقای خمینی، آیت‌الله محلاتی و آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بروجرد لغو شده است، تصریح‌ کرد: حداقل 60 تن از نمایندگان مجلس نسبت به لغو جلسه اعتراض و تقاضای برخورد وزارت کشور با فرماندار بروجرد را داشتند.

این در حالی است که صبح امروز برخی از سایت‌ها خبر عزل فرماندار بروجرد را به علت لغو سفر سیدحسن خمینی به بروجرد را در خروجی‌های خود منتشر کرده بودند اما سخنگوی وزارت کشور گفت که این موضوع فعلا در حال بررسی است و گزارش در این خصوص روز دوشنبه نهایی خواهد شد.

1423 نمایش

نظر دادن