تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 فروردين 1393 ساعت 10:02

تسليت آیات‌عظام موسوی‌اردبیلی و صانعی به خاتمی

تسليت آیات‌عظام موسوی‌اردبیلی و صانعيآیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی و آيت الله صانعي در پیام‌هايی درگذشت پدر همسر سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین کشورمان را تسلیت گفتند.

متن پیام اين دو مراجع تقليد به شرح زير است:

جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین
آقای حاج سید محمد خاتمی (دام عزه)
خبر درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر صادقی (طاب ثراه) موجب تالم و تاثر گردید. آن فقید علاوه بر ملکات علمی و اخلاقی از فضل مصاهرت (ارتباط دامادی) از دو جانب برخوردار بود، از سویی صهر (داماد) مرجع فقید و فقیه نزیه مرحوم آیت الله سید صدر الدین صدر (قدس سره ) بود و از سوی دیگر صهر (داماد) مکرمی چون جناب عالی نصیب او شده بودˈ. این جانب درگذشت آن فقید سعید را به شما و خاندان بزرگوار ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه باری تعالی علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارمˈ.
.......................................
پیام تسلیت حضرت آیت الله صانعی
بسمه تعالی
جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد خاتمی (دام عزه و توفیقه)
درگذشت فاضل محترم جناب دکتر علی اکبر صادقی (ره) را به جنابعالی و همسر مکرمه و همه وابستگان سببی و نسبی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل را خواستارم . قم –یوسف صانعی

.....................................................
گفتني اينكه، حجت الاسلام و المسلمین صادقی استاد بازنشسته دانشگاه شهید بهشتی تهران از فعالان حوزه فرهنگی و دینی و شوهر خواهر امام موسی صدر بود که روز دوشنبه دارفانی را وداع گفت. پیکر آن مرحوم، امروز سه شنبه ساعت 9 صبح از مقابل منزل وی در خیابان شریعتی تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تشییع خواهد شد.

 

1163 نمایش

نظر دادن