تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 فروردين 1393 ساعت 15:45

یک احمدی‌نژادی دیگر هم از سایه درآمد و آفتابی شد!

بعد از تحرکات جدید در "تیم احمدی نژادی ها" که با سفری رییس جمهور سابق به خوزستان آغاز شد؛ الهام هم از سایه بیرون آمد و آفتاب شد.

http://www.aryanews.com/Uploads/NewsPics/20140407152100449.jpg

آخرین نیوز: بعد از تحرکات جدید در "تیم احمدی نژادی ها" که با سفری رییس جمهور سابق به خوزستان آغاز شد؛ الهام هم از سایه بیرون آمد و آفتاب شد.

غلامحسين الهام مي گويد: دوستان احمدي نژاد بايد با وجود اختلاف با هم کار کنند ما يک مشکلاتي داريم، تحريکات، حساسيت ها، مشکلات اخلاقي، حسادت‌ها، تنگ نظري‌ها و ... وجود دارد، ضمن اينکه ممکن است از نظر تحليلي هم ايراد وجود داشته باشد.

به گزارش آريا ، الهام به احمدي نژادي‌ها گفت: دوستان احمدي نژاد بايد با وجود اختلاف با هم کار کنند ما يک مشکلاتي داريم، تحريکات، حساسيت ها، مشکلات اخلاقي، حسادت‌ها، تنگ نظري‌ها و ... وجود دارد، ضمن اينکه ممکن است از نظر تحليلي هم ايراد وجود داشته باشد . من يک روز بعد دولت نهم که بيرون دولت بودم به آقاي احمدي‌نژاد گفتم شما دو دسته از دوستان داري که هر دو شما را قبول دارند ولي خودشان را قبول ندارند. هر دو احمدي نژاد را قبول دارند پس بايد با هم کار کنند ؛ اختلاف هم با هم دارند ولي اختلاف مشکلي ندارد.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: من اگر بخواهم به احمدي نژاد نمره دهم نمره عالي مي دهم، ولي آيا مثلا اگر بعضي کار ها نمي شد نمي توانست فرصت را از مخالفان بگيرد؟! فکر مي کنم چرا! از احمدي نژاد هم نه توقع معجزه دارم نه توقع عصمت شايد هر کس ديگري هم جاي وي بود بدتر از او برخورد مي کرد وي در جايگاه خودش بهترين شکلي عمل کرده است.اما مخالفان احمدي نژاد بي انصاف بودند و جهت گيري آنها واقعا اصولي نبود.

الهام تصريح کرد: بعضي دچار اشتباه شدند و برخي خيلي زود دچار ترديد شدند و بعضي از شخصيت‌ها آن روز که به حمايت از گفتمان آمدند خب تاثير گذار بود و نقطه اعتمادي بود، اما بعد ها هر کس مدعي شد احمدي نژاد را من سر کار آورم. احمدي نژاد با اين اراده که همه را با هم راه انداخت سر کار آمد هيچ کس نمي تواند بگويد که ما مالک سوم تير هستيم؛انتخابات اخير و نتيجه ارا هم به خوبي بيانگر اين امر بود. بنابر اين مالک سوم تير مثل مالک انقلاب است.هر کس که سهم خود را برداشت خودش از شراکت خارج شد. بعضي‌ها يک چيز هايي ديدند و به يکباره دچار تحليلي شدند که نکند حمايت هاي آنها منجر به يک جريان خلاف شرع و خلاف دين شود و به اين نتيجه رسيد که بايد زودتر سهم خود را از اين سبد بيرون بکشد تا ديگران دچار مشکل نشوند! تحليل ايشان براي ما قابل احترام است چه بسا قابل برگشت يا تشديد هم باشد. وظيفه ما تشديد ماجرا نيست فهم خوب مسئله است. ما در مسائل موضوعي، مصداقي و فکري مقلد نيستيم . اگر جاهايي هم حرکت تقليد فکري ضرورت نظام، شرع و عقل باشد؛ رهبري مطرح است و رهبري واحد است.

3070 نمایش

نظر دادن