تاریخ انتشار: پنج شنبه, 08 اسفند 1392 ساعت 12:15

ادعای روزنامه روسی: یانوکوویچ در مسکو به سر می برد

منتشر شده است، یک روزنامه معتبر روسی از اختفای یانوکوویچ در منطقه ای اعیان نشین در حومه مسکو خبر داد.

به گزارش ایرنا، این ادعا در حالی مطرح می شود که روزنامه کی یف تایمز روز پنجشنبه نوشت: یانوکوویچ در استان مقدونیه یونان به سر می برد. بر اساس ادعای این روزنامه یانوکوویچ در منطقه کوهستانی آفون در شمال شرقی یونان مخفی شده است.

روزنامه ˈار.ب.کا دیلیˈ روسی روز پنجشنبه به نقل از مقامهای عالی رتبه روس و نمایندگان محافل تجاری این کشور نوشت: یانوکوویچ در حومه مسکو به سر می برد.

به نوشته این روزنامه ،یانوکوویچ روز سه شنبه وارد مسکو شد و ابتدا به هتل اوکراینا آمده و سپس به شهرک اعیان نشین ˈبارویخاˈ (محل سکونت مقام های عالیرتبه روسیه و برخی سرمایه داران) در حومه مسکو رفت.

در گزارش روزنامه به نقل از یک منبع در مدیریت هتل اوکراینا در مسکو گفته شده است: یانوکوویچ مدت کمی در هتل اوکراینا ماند.

به گفته این مقام هتل، گروهی از افراد و نزدیکان یانوکوویچ به همراه وی سه شنبه شب تا بامداد چهارشنبه در رستوران ویژه در طبقه یازدهم هتل اوکراینا به سر بردند و سازمان های اطلاعاتی روسیه نیز در تامین امنیت این مکان شرکت داشتند و در مدت اقامت مهمانان اوکراینی به هیچیک از کارکنان هتل اجازه تردد به طبقه 11 داده نشد.

روزنامه روسی افزود: یانوکوویچ هم اکنون در شهرک بارویخا (در 10 کیلومتری مسکو) قرار دارد و در استراحتگاه ویژه بارویخا که به دفتر امور اقتصادی ریاست جمهوری روسیه تعلق دارد سکونت گزیده است.

در گزارش ˈار.ب.کا دیلیˈ با اشاره به این که سخنگوی دفتر امور اقتصادی ریاست جمهوری روسیه اقامت یانوکوویچ در بارویخا را تکذیب کرد آمده است: اما منبع آگاه دولتی گفته اند که یانوکوویچ در این منطقه قرار دارد.

در این گزارش گفته شده است: یک مقام دیگر دفتر رییس جمهوری روسیه در گفت و گو با ار.ب.کادیلی گفت که یانوکوویچ را در بارویخا دیده است.

به گفته این مقام ، یانوکوویچ کسل بنظر می رسید و لاغر شده است.

گفتنی است عسگر آقایف رییس جمهوری اسبق قرقیزستان هم که بر اثر انقلاب رنگی در سال 2005 برکنار شد بیش از هشت سال است که در شهرک بارویخا به سر می برد.

509 نمایش

نظر دادن