تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 بهمن 1391 ساعت 09:58

فراکسیون اصولگرایان اتفاقات 22 بهمن قم را محکوم کرد

فراکسیون اصولگرایان مجلس با صدور بیانیه‌ای اتفاقات 22 بهمن شهر قم و اخلال در سخنرانی رئیس مجلس را محکوم کرد.
اخلال لاریجانی

به گزارش آخرین نیوز،‌ فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اتفاقات 22 بهمن در شهر قم و اخلال در سخنرانی رئیس مجلس بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال با بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور خود بنیه وحدت امت را حول محور ولایت متجلی کرده و دشمنان را مایوس کرده اند.

در حقیقت مردم قدرت مقلب القلوب بودن حضرت حق را با حضور در صحنه به نمایش گذاشتند که به همین سبب وظیفه می‌دانیم از آحاد مردم شریف تقدیر و تشکر کنیم. 

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: آنچه در روز 22 بهمن ماه 91 هنگام سخنرانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در شهر قم به ظهور رسید، با قطع نظر از نیت و انگیزه کسانی که در آن واقع شرکت داشته اند ،‌به دلایل مختلف عملی نادرست و ناپسند تلقی می‌شود. این اقدام بهانه‌ای به دست برخی از رسانه های غربی داد تا اخبار راهپیمایی باشکوه مردم از همه کشور و از جمله شهر مقدس قم را که نشانه وحدت ملت و اقتدار نظام بود، نادیده گرفته و به حاشیه برانندو در عوض به بزرگنمایی آن واقع بپردازند. این گونه اقدامات می تواند علاوه بر حرمت افراد،‌ حرمت جایگاه‌های مهم و قانونی کشور را نیز مخدوش سازد و این حرمت شکنی مسلماً به زیان کشور خواهد بود.

فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه بیانیه خود مطرح کرده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی تجزیه و تحلیل آنچه را که خود (بداخلاقی سیاسی) نامیده‌اند، در ایام دهه فجر به مصلحت ندانسته اند و آن را به وقت دیگریموکول کردند. جای آن بود که همگان از این مصلحت اندیشه حکیمانه تبعیت کرده و کاری نمی کردند که به تعبیر ایشان( بازی در زمین دشمن) محسوب شود.

فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم با محکوم کردن آنچه در روز 22 بهمن در بخشی از مراسم راهپیمایی افتخار آفرین مردم قم روی داد، از نمایندگان مجلس و مردم آگاه و شریف قم درخواست می کند با متانت و خویشتنداری از هر گونه واکنشی که سبب تداوم این گونه حوادث شود، خودداری کنند و حفظ وحدت را از همه چیز برتر و مهمتر شمارند. مسلماً در این شرایط راهنمایی روحانیون و علمای اعلام به ویژه مراجع عظام تقلید، چراغ راه خواهد بود و سبب حفظ احترام جایگاه‌ها و اقتدار نظام و تقویت وحدت خواهد شد.

1579 نمایش

نظر دادن