تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 بهمن 1392 ساعت 10:36

بازدید سرزده رییس جمهوری از وزارت نفت

 رییس جمهوری صبح امروز (دوشنبه) به طور سرزده از وزارت نفت بازدید و با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار سرزده از بخش های مختلف وزارت نفت بازدید کرد.

این دیدار که هم اکنون در حال انجام است وزیر، معاونان و مدیران وزارت نفت توضیحاتی درباره پروژه ها، برنامه ها و عملکرد اخیر این وزارتخانه به رییس جمهوری ارائه می کنند.

جلسه مشترک رئیس جمهوری با وزیر نفت برگزار شد

بر اساس همین گزارش جلسه مشترک رئیس جمهوری با وزیر نفت و ٣٠ تن از مدیران و معاونان صنعت نفت نیز با حضور رییس جمهوری در ساختمان وزارت نفت برگزاری شد.

به گزارش شانا، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی با وزیر نفت و مدیران ارشد این وزارتخانه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در این جلسه حضور دارد.

رئیس جمهوری آذر ماه امسال در جریان سفر به پارس جنوبی از پروژه های نفتی قطب انرژی ایران بازدید کرد. همچنین دی ماه امسال در نخستین سفر استانی هیئت دولت به خوزستان، رئیس جمهوری از منطقه نفتی دارخوین بازدید کرد و در نشست مشترک با وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت در جریان روند تولید نفت و گاز در کشور قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت حامل های مختلف انرژی، ١٢ کارگروه تخصصی ستاد هدفمندسازی یارانه ها را تشکیل داد که کارگروه ویژه انرژی به ریاست بیژن زنگنه، وزیر نفت تشکیل شده است.

575 نمایش

نظر دادن