تاریخ انتشار: شنبه, 05 بهمن 1392 ساعت 14:43

ذوق‌زدگی داخلی از توهین پادشاه عربستان به احمدی‌نژاد

تابناک نوشت:

برخی‌ رسانه‌های داخلی با ذوق‌زدگی عباراتی توهین‌آمیز از پادشاه عربستان نسبت به احمدی‌نژاد را منتشر کرده‌اند؛ مطلبی توهین‌آمیز ‌به نقل از یک روزنامه عربی!

این رسانه‌های داخلی، متن توهین‌آمیز این روزنامه عربی به نقل از پادشاه وهابی سعودی را درباره رئیس جمهور سابق اسلامی بدون کم و کاست این گونه آورده‌اند:

«آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با کسب اجازه از رهبر عالی ایران به ریاض سفر کرد. ملک عبدالله پادشاه عربستان در این سفر از او استقبال بی‌نظیری کرد که شبیه به استقبال از رؤسای جمهور کشور‌ها بود. این دو نفر به بررسی موضوعات منطقه‌ای و دو‌جانبه پرداختند. گفت‌وگو در جایی خاتمه یافت که ملک عبدالله حاضر نشد کوتاه بیاید و گفت: با شیطان مذاکره می‌کنیم، اما با احمدی‌نژاد نه».

بر پایه این گزارش، پادشاه عربستان، رئیس جمهور سابق نظام را حتی پایین‌تر از شیطان دانسته ‌و چون در بخشی از سخنانش آیت الله هاشمی رفسنجانی را تحویل گرفته، ‌موجب خوشحالی برخی در داخل شده است.

باید بپذیریم که چراغ همه ما در این خانه می‌سوزد. توهین پادشاه سعودی‌ها به هر کدام از مقامات سابق و کنونی توهین به همه ماست. ذوق‌زدگی از توهین به رئیس‌جمهور سابق توسط کسی که بیشترین مخالف جمهوری اسلامی است، مسیر اشتباهی است.

2122 نمایش

نظر دادن