تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 دی 1392 ساعت 13:19

سرنوشت پراید اهدایی احمدی‌نژاد به دانشجویان نمونه 91

رییس سازمان دانشجویان وزارت علوم درباره سرنوشت پراید دانشجویان نمونه که احمدی‌نژاد در مراسم تقدیر از این دانشجویان قولش را داده بود، توضیحاتی را ارائه کرد.

دکتر مجتبی صدیقی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه هر ساله تعدادی از دانشجویان وزارتین علوم و بهداشت، بنابر مکانیزم آیین‌نامه‌ای به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب می‌شوند، گفت: براین اساس با توجه به تعداد دانشجویان هر ساله جوایز مشخصی از جمله هدایای نقدی و هزینه سفرهای زیارتی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بودجه این هدایا از قبل در اعتبارات وزارتخانه‌ها پیش بینی و تامین اعتبار می‌شود، توسط هر دو وزارتخانه به موقع انجام تعهد می‌شود، اما اگر در جلسه برگزاری مراسم به صورت آنی تصمیمی گرفته شود، باید منتظر ماند که اعتبار مربوط به آن تامین و بعد اجرایی شود.

رییس سازمان دانشجویان وزارت علوم درباره جلسه سال گذشته، خاطر نشان کرد: سال گذشته در جلسه برگزاری مراسم، قول اهدای خودروی پراید به دانشجویان توسط رییس جمهور وقت، داده شد که از قبل پیش بینی اعتبار نشده بود.

صدیقی تصریح کرد: در طول یک سال گذشته هر دو وزارتخانه پیگیری‌هایی با سازمان‌های تامین منابع انجام دادند که متاسفانه تاکنون این پیگیری‌ها به نتیجه‌ای نرسیده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان نمونه کشوری سال 91، جایزه اصلی خود که شامل هدیه نقدی و هزینه سفر زیارتی می‌شود را به موقع دریافت کرده‌اند، گفت: البته همچنان موضوع مذکور را پیگیری می‌کنیم و در صورت تامین منابع، این موضوع محقق خواهد شد اما نمی‌توان درباره آن زمانی را مشخص کرد.

forootan-7-75.jpg

1387 نمایش

نظر دادن