تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 آذر 1392 ساعت 16:10

جوانفکر: لاریجانی و قالیباف عامل نابسامانی اقتصاد کشور!!!

فردا: مشاور احمدی نژاد در گفتگو با «قانون» به  رونمایی از توان اجرایی و فهم سیاسی مکتب احمدی‌نژاد پرداخت و چنین گفت:

مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد اذعان کرد: در پاسخ به این سوگیری همدلانه دولت قبل، همگان رفتاری متفاوت از سوی آقای روحانی و دولتش مشاهده کردند، کسی که پیروزی‌اش در انتخابات یازدهم، مرهون منش و کنش قانونمدارانه آقای احمدی‌نژاد در پاسداری از رای مردم بود.
معاون اول دولت یازدهم چندین مصوبه دولت قبل را لغو کرد، با جوسازی و تبلیغات مسمومی که برخی اعضای دولت یازدهم به راه انداختند، آقای احمدی‌نژاد، کمک مالی دولت به دانشگاه ایرانیان را به خزانه بازپس فرستاد و آنقدر فشار آوردند تا ایشان ناگزیر از تخلیه ساختمان محل استقرار دفتر رئیس جمهور سابق شود.
ظریف مدیون شجاعت احمدی‌نژاد
جوانفکر مدعی شد: طبق آخرین گزارشی که آقای یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی‌منتشر کرد، از روزی که آقای روحانی به کرسی ریاست جمهوری رسیدند، فعالیت‌ها در نیروگاه نطنز و رآکتور آب سنگین اراک متوقف شده است. معنی آن این است که رویکرد دولت یازدهم بر توقف روند استفاده ملت ایران از حقوق هسته‌ای خود متمرکز بوده است و این در حالی است که آقای احمدی‌نژاد در سال ۸۴ قفل‌هایی را که در دوره دکتر روحانی به عنوان طرف ایرانی مذاکره با ۱+۵ بر مراکز هسته‌ای ایران زده شده بود، باز کرد. او صدای مردم مبنی بر اینکه «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» را شنید و به خواست آنان جامه عمل پوشاند و نتیجه‌اش دستیابی به اورانیوم غنی شده ۵/۳ و ۵ درصد و سپس ۲۰ درصد و چرخش قریب ۲۰ هزار سانتریفیوژ در مراکز تحقیقاتی انرژی هسته‌ای بود و امروز جناب آقای ظریف، وزیر محترم امور خارجه، دستاوردهای دولت قبل را برای مذاکره روی میز ۱+۵ گذاشته است که اگر شجاعت و تصمیم به جای دولت نهم و دهم نبود، دست‌های ایران در مذاکرات خالی می‌ماند.

لاریجانی و قالیباف عامل نابسامانی اقتصاد کشور!!!
وی ادامه داد: جناب آقای روحانی بر اساس تجربیات و اطلاعاتی که دارند، بهتر از دیگران می‌دانند که نابسامانی در اوضاع اقتصادی ایران و کاهش شدید ارزش پول ملی، متاثر از عوامل اقتصادی و اثر مستقیم تحریم‌ها نیست. طی هشت سال گذشته یعنی دورانی که بیشترین ثروت برای کشور به ارمغان آمده بود، بالا‌ترین میزان سرمایه گذاری در توسعه زیر ساخت‌های کشور صورت گرفته و اقتصاد ملی در بسیاری از بخش‌ها به صورت درون زا ساماندهی شده است. بنابراین در شرایطی که در بهترین وضعیت از نظر پشتوانه‌های ارزی و ذخایر طلا قرار داریم، سقوط ریال فاقد منطق اقتصادی است و ادعای افزایش نقدینگی در جامعه که نتیجه تحولات منطقی اقتصادی بود، چنین رویدادی را توجیه پذیر نمی‌کند. تجربه نشان می‌دهد که اقتصاد ایران به شدت متاثر از انتشار شایعات و اخبار دروغ و خلاف واقع است. خبر بی‌اساس تصمیم دولت به افزایش قیمت بنزین به دو هزار تومان در هر لیتر از سوی رئیس مجلس و دخالت گسترده شهرداری تهران در خرید سکه و عرضه کیسه‌های سکه به پیمانکاران شهرداری تهران به جای وجوه نقد، از جمله عوامل آسیب زننده به اقتصاد کشور بود. ابطال پی‌در‌پی مصوبات دولت و تشدید فشارهای پیدا و پنهان بر رئیس جمهور وقت و همکارانش نیز از دیگر عواملی بود که آثار تخریبی خود را بر اقتصاد کشور برجای گذاشت!!!

 

2320 نمایش

نظر دادن