تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 آبان 1392 ساعت 13:37

بررسی هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۹۳ در نشست مشترک رؤسای کمیسیون‌ها با لاریجانی

عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست مشترک روز گذشته رؤسای کمیسیون‌های تخصصی با رئیس مجلس، گفت: رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در ساعت 14 روز گذشته نشست مشترکی با آقای لاریجانی داشتند که در این نشست در مورد مسائل روز اقتصادی موضوعاتی مطرح و رؤسای کمیسیون‌ها نیز دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل اقتصادی روز کشور مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در این نشست ضمن بررسی مسائل اقصادی کشور، قرار شد رؤسای کمیسیون‌ها به طور متناوب و در روزهای یک‌شنبه هر هفته جهت بررسی و ارزیابی مسائل اقتصادی کشور، نشست مشترکی با رئیس مجلس داشته باشند، افزود: در این نشست مواردی درباره بودجه سال آینده مطرح و قرار شد که رؤسای کمیسیون‌ها اقدامات لازم برای گنجاندن هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال آینده را انجام دهند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شد، گفت: در این نشست چگونگی تدوین بودجه عملیاتی برای سال آینده و پایه‌ریزی کردن روشی جهت ادامه آن در بودجه‌نویسی سال‌های بعد مورد بررسی قرار گرفت و آقای لاریجانی نیز دیدگاه‌هایش را در این باره مطرح کرد.

رجایی تأکید کرد: با توجه به اینکه در نشست هفته گذشته نیز مواردی درباره چگونگی عملیاتی کردن بودجه‌نویسی مطرح شده بود، بنابراین در نشست روز گذشته نیز مباحثی در این زمینه مطرح و قرار شد که در هفته آینده نیز این موضوع جهت بررسی‌های بیشتر در دستورکار نشست قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد تا رؤسای کمیسیون‌های تخصصی راه‌کارهای گنجاندن هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال آینده را بررسی کرده و گزارش نهایی آن در نشست هفته آینده مطرح شده و به جمع‌بندی برسد.

649 نمایش

نظر دادن