تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 بهمن 1391 ساعت 17:17

گلباران لبنان در آزادی/ تیم ملی در فاز دوم هدفمند شد

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم ایران و لبنان از سری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد. بازی با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

رضا قوچان نژاد در دقایق و 26 و 62 و جواد نکونام در دقایق 45+2 و 60 با دو ضربه پنالتی و در دقیقه 80 با یک شوت سرکش گل‌های ایران را به ثمر رساندند.

هر دو خطای پنالتی بر روی اشکان دژاگه انجام شد.

تیم ملی ایران امروز بازی زیبا، هجومی و تماشاگر پسندی ارایه کرد. مسابقه‌ای که با هت تریک جواد نکونام همراه شد. همه ایرانی‌ها از دیدن این مسابقه لذت بردند.

نیشی‌مورا داور ژاپنی به پژمان منتظری از ایران و نور منصور، بلال شیخ و عباس عطری از لبنان کارت زرد نشان داد.

داور نور منصور را در دقیقه 60 از میدان اخراج کرد.

این اولین بازی تیم ملی ایران و لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی ملت‌های آسیا در سال 2015 است. مسابقاتی که در استرالیا برگزار می شود.

ایران با تیم‌ها کویت، لبنان و تایلند همگروه است.

بازی بعدی ایران مقابل کویت در روز دوم فروردین 92 برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی در بیروت یک بر صفر برابر لبنان شکست خورده بود که سایت فیفا آن ناکامی را شکست تاریخی نامید اما امروز شرایط برای ما فرق کرد و ملی‌پوشان ایران با برد پرگل انتقام خوبی از شاگردان بوکر بگیرند.

*ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

رحمان احمدی، پژمان منتظری( از دقیقه 69 محمد نصرتی)، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، مهرداد پولادی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری( از دقیقه 72 یعقوب کریمی)، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه( از دقیقه 79 مهرداد اولادی) و رضا قوچان نژاد

سرمربی: کارلوس کی‌روش

813 نمایش

نظر دادن