تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 تیر 1392 ساعت 10:22

تشکیل اتاق فکر با حضور نیروهای برجسته نظام

در ۸ سال گذشته بسیاری از نیروهای انقلاب به ویژه یاران امام خانه نشین شدند/اگر رئیس جمهور منتخب بخواهد به وعده خود عمل کند باید نیروهای باسابقه را از خانه‌ها و حاشیه‌ها بیرون کشیده و دعوت به کار کند.

تشکیل اتاق فکر با حضور نیروهای برجسته نظام

قائم مقام حزب اعتماد ملی خواستار تشکیل اتاق فکر دولت یازدهم با حضور نیروهای برجسته نظام شد.

رسول منتجب نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تاکید بر ضرورت بازگشت نیروهای اصیل انقلاب و یاران امام به عرصه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور خاطرنشان کرد: در ۸ سال گذشته بسیاری از نیروهای انقلاب به ویژه یاران امام خانه نشین شدند و اغلب آن‌ها در این سال‌ها با شعار جوان گرایی مورد بی‌مهری قرار گرفتند و عده‌ای توانستند مردم را از وجود چنین افرادی و تجربیاتشان محروم کنند.

وی تصریح كرد: روحانی در سخنرانی‌های انتخاباتی خود همواره تاکید داشت که من می‌خواهم نیروهای خانه نشین را وارد صحنه کنم و از همه ظرفیت‌های نظام برای خدمت به کشور استفاده کنم طبیعتا اگر رئیس جمهور منتخب بخواهد به وعده خود عمل کند باید نیروهای باسابقه را از خانه‌ها و حاشیه‌ها بیرون کشیده و دعوت به کار کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه در دولت یازدهم باید به تناسب تجربه و توان هر فرد از او استفاده شود، گفت: اگر لازم باشد به فردی مسئولیت اجرایی داده خواهد شد و اگر کسانی هستند که نمی‌توانند از نظر سن و توان مسئولیت اجرایی برعهده گیرند دولت می‌تواند از طرح و نظر آن‌ها در اتاق فکر استفاده کند.

وی ادامه داد: با تشكیل اتاق فكر متشكل از نیروهای باسابقه انقلاب می توان تا حدود زیادی مشكلات كشور را با استفاده از تجربیات این بزرگان حل و اوضاع مردم را سامان داد.

1078 نمایش

نظر دادن