تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 تیر 1392 ساعت 13:24

"آقايان باخته اند، مي خواهند همه چيز را بر هم بريزند"

روحاني زيرک تر از آن است که افراطي ها بتوانند تصميمات ايشان را زير سوال ببرند.

منصور مظفري،مدير مسئول روزنامه آفتاب يزد در گفتگو با آريا گفت:از آنجايي که روش و منش آقاي روحاني در انتخابات رياست جمهوري اخير همان روش و منش اصلاح طلبان بود از اين رو اين طيف از برنامه هاي ايشان حمايت کردند و آقاي عارف از رقابت کنار کشيد .

وي افزود:بايد پذيرفت در اين انتخابات اصلاح طلبان پيروز شدند زيرا آقاي روحاني در انتخابات از گفتمان اصلاح طلبي استفاده کرد  و مورد اقبال عمومي قرار گرفت اين در حالي است که اين روزها اصولگرايان مدعي اند آنها در انتخابات پيروز شده اند و آقاي روحاني اصولگراست.

اين فعال رسانه اي تاکيد کرد:اگر اصولگرايان مدعي اند رييس جمهور منتخب اصولگراست بهتر است بگذارند ايشان کار خودش را انجام دهد البته اين طيف به دنبال سهم خواهي از دولت يازدهم است از اين رو براي آنکه آقاي روحاني را به جريان اصولگرا بچسباندند حملات خود را عليه دولت ايشان افزايش خواهند داد.

وي ادامه داد:در حالي که ما به زمان مشخص شدن چينش کابينه نزديک مي شويم و در اين رابطه گمانه زني هاي زيادي مطرح است ، آقاي روحاني نيز  خط و مشي خود را بيشتر نشان مي دهد بنابراين مي بينيم اصولگرايان احساس خطر کرده اند از اين رو درصددند به کابينه آقاي روحاني حمله داشته باشند.

مظفري خاطرنشان کرد:سوال بنده اين است اگر اصولگرايان حقيقتا رييس جمهور منتخب را يک اصولگرا مي دانند پس چرا از چينش کابينه ترس و وحشت دارند؟اين طيف همه اصلاح طلبان را فتنه گر مي خوانند و نسبت به حضورشان در کابينه يازدهم به آقاي روحاني هشدار مي دهند اين رفتارها قطعا به نظام ضربه وارد مي کند .

وي اظهار داشت:بنده پيش بيني مي کنم اگر تا  چند روز آينده اسامي کابينه اعلام شود آقايان اصولگرا از دو يا سه عضو کابينه نام مي برند و مي گويند اينها با ارتباط با بيگانگان کابينه را چيده اند در واقع حملات عليه دولت روحاني شدت خواهد گرفت زيرا از آنجايي که اين آقايان باخته اند بنابراين مي خواهند همه چيز را بر هم بريزند.البته آقاي روحاني زيرک تر از آن است که افراطي ها بتوانند تصميمات ايشان را زير سوال ببرند.

مظفري تاکيد کرد:بهتر است اصولگرايان علت شکست خود را بررسي کنند البته اينها با حمله به دولت يازدهم نان خودشان را خواهند خورد.تندروهاي اين طيف تا کنون با کارهايي که انجام داده اند شکست را نصيب خودشان کرده اند همانطور که اصلاح طلبان از تندروهاي خودشان شکست خورده اند.

وي گفت:افراطي هاي هردو گروه اصلاح طلب و اصولگرا باعث شکست هر دو جريان شده اند در اين ميان اصلاح طلبان توانستند خودشان را دوباره بازسازي کنند اما اصولگرايان سرمست از قدرت بودند.لذا بنده به اين برداران توصيه  مي کنم بنشينند و به بازسازي خود بپردازند.

916 نمایش

نظر دادن