تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 خرداد 1392 ساعت 09:55

روزنامه کیهان: الان وقت محاکمه سران فتنه است !

روزنامه کیهان در ستون خوانندگان خود نوشت:

* آمریکایی‌ها بی‌جهت قند در دلشان آب نشود رئیس‌جمهور منتخب از اعضای جامعه روحانیت مبارز است که به عنوان سربازان اسلام و ولایت و نظام از منافع ملی ایران دفاع می‌کنند. مطمئن باشند که در این دوره ریاست جمهوری هم آبی برای آنان گرم نخواهد شد. چرا که پشتیبان واقعی رئیس‌جمهور جدید نیز از نسل 22 بهمن 57 هستند و تا آخر ایستاده‌اند.

* نظام اسلامی ما نظام مظلومی است که 4 سال پیش به آن تهمت ثابت نشده جابجایی 11 میلیون رای زدند ولی همین نظام امروز پای 250 هزار رای بیشتر از 50درصد نامزد پیروز ایستاده است.

* امت حزب‌الله همانند آن‌هایی نیست که در سال 88 جمهوریت را فدای اشرافیت کردند . اصلاح‌طلبان توجه داشته باشند که آقای حسن روحانی از صندوق نظام و دولتی بیرون آمد که به تقلب متهمش کردند. خوشحالیم که زیر سایه ولایت طعم پیروزی را می‌چشند.

* به آقایی که گفته این انتخابات دمکراتیک‌ترین انتخابات است بفرمایید چهار سال گذشته هم همین دولت انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را برگزار کرد و همین شورای نگهبان بر آن نظارت کرد ولی چون نامزد مورد نظر ایشان پیروز نشد تهمت تقلب به نظام زدند. خداوند هرگز از سر تقصیرات این جماعت نخواهد گذشت. این چه مرام و مسلکی است که اگر نامزد مورد نظر ما پیروز نشود تقلب شده و اگر پیروز بشود دمکراتیک‌ترین انتخاب صورت گرفته است.

* در روزی که نتیجه انتخابات به نفع ما نبود نه کسی کشته شد، نه مسجدی، نه اتوبوسی نه بانکی نه سطل زباله‌ای آتش گرفت و نه اردوکشی خیابانی صورت گرفت. ما به هموطنان لبخند زدیم و تبریک گفتیم این یعنی تمدن و قانون‌مداری حزب‌الله.  ولی آنان نشان دادند که اگر نامزدی مخالف نظر و خواسته آنان از صندوق بیرون بیاید به هر نوع خشونت و جنایت حتی آتش زدن مسجد و کتاب خدا متوسل می‌شوند.

* انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری مهر باطلی به یاوه گویی‌های یاوه‌گویان در مورد انتخابات سال 88 بود. بعضی از شخصیت‌ها باید یاد بگیرند که فقط در صورت بیرون آمدن نامزد مورد نظر آنان از صندوق‌ها انتخابات را تایید نکنند. بلکه اخلاق تحمل شکست را هم داشته باشند.

* حال که برای دیرفهم‌ترین افراد هم مشخص شد که نظام اسلامی اهل تقلب نیست وقت آن است که به حکم عدالت سران فتنه به خاطر آن ظلم بزرگ به این نظام مظلوم محاکمه بشوند.

* پیروزی آقای حسن روحانی تو دهنی بزرگی به دهان کسانی بود که مرتب القا می‌کردند انتخابات و رای‌گیری در کشور بی‌معنا است و رای دادن ملت تأثیری ندارد و نظام گزینه خودش را از داخل صندوق بیرون می‌آورد. خدا خواست آقای حسن روحانی پیروز بشود تا این جماعت برای همیشه رسوا گردند.

922 نمایش

نظر دادن