تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 فروردين 1392 ساعت 14:42

مبنای قیمت‌گذاری مسکن ویژه تهران اعلام شد/متری ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از مشخص شدن مبنای قیمت گذاری واحدهای مسکن ویژه تهران خبر داد و گفت: هر متر مربع حدود ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان است.

 

به گزارش  تسنیم، فریبرز واحدی، با بیان اینکه ساخت مسکن ویژه تهرانسر فعال است گفت: تاکنون یک هزار و 800  متقاضی شرایط ثبت‌نام آنها در سایت تائید شده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام مسکن ویژه همچنان ادامه دارد گفت: متقاضیان باید قسط اول و دوم مسکن ویژه تهران را برای ثبت نام واریز کنند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: مبنای قیمت‌گذاری مسکن ویژه در انتهای سال 91 مشخص شده و تا چند روز آینده اعلام می‌شود. مبانی قیمت گذاری مسکن ویژه تهران در حدود 2.5 تا 3 میلیون تومان در هر متر مربع اعلام شده است.
وی با بیان اینکه واحدهای نمونه مسکن ویژه تهران آماده شده است، افزود: متقاضیان با استفاده از امکانات همچون ون می‌توانند از واحد خود دیدن کنند.

واحدی با تصریح بر اینکه اختلاف قیمت قابل توجهی میان واحدهای مسکن ویژه و واحدهای مسکونی ساخته شده در این منطقه وجود دارد، در خصوص پروژه مسکن ویژه آتی شهر گفت: کارگاه‌ها در این پروژه آماده شده و در حال نقل و انتقال اسناد با شهرداری تهران هستند.

1308 نمایش

نظر دادن