تاریخ انتشار: شنبه, 07 مرداد 1396 ساعت 12:03

وضعیت عجیب دو لژیونر ایرانی در اروپا

دیدار برگشت دو تیم پانیونیوس و نماینده رژیم صهیونیستی پنجشنبه آینده برگزار می‌شود و این در حالی است که دو بازیکن ایرانی برای همراهی تیم خود در این دیدار در وضعیت پیچیده‌ای قرار دارند.

فوتبال پانیونیوس یونان در بازی رفت مقدماتی لیگ اروپا در حالی بازی را به مکابی رژیم اشغالگر قدس واگذار کرد که در این دیدار که به میزبانی اسرائیلی‌ها برگزار شد در یک امر طبیعی، دو لژیونر ایرانی پانیونیوس یعنی حاج‌صفی و شجاعی تیم خود را همراهی نکردند.

نکته قابل توجه اینکه دیدار برگشت دو تیم پنجشنبه آینده برگزار می‌شود و این در حالی است که دو بازیکن ایرانی برای همراهی تیم خود در این دیدار در وضعیت پیچیده‌ای قرار دارند.

مسعود شجاعی در خصوص اینکه الان بحث بازی در لیگ اروپا با نماینده اسرائیل مطرح است، آیا در بازی برگشت که در یونان برگزار می‌شود به همراه حاج‌صفی پانیو‌نیوس را مقابل حریف همراهی خواهید کرد یا خیر گفت: مسلماً به خاطر احترام به قوانین کشورمان به تل‌آویو سفر نکردیم و با توجه به این مسأله و ارسال نامه‌ای به یوفا از طرف باشگاه پانیونیوس با همین مضمون برای بازی رفت به مشکل نخوردیم اما در بازی برگشت با توجه به قوانین موجود باید یک راه‌حل اساسی پیدا کنیم، در غیر این صورت یوفا ما را با محرومیت و جرایم سنگینی مواجه خواهد کرد  که با تحقق این امر باشگاه این موضوع را متوجه و مربوط به ما می‌داند. بنابراین این موضوع یک مقدار شرایط را پیچیده برای‌مان کرده است.

1340 نمایش

نظر دادن