تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 خرداد 1396 ساعت 12:30

برانکو: از هيچ تيمي نمي‌ترسيم/ جدال ما با تيم دوم ايران جالب مي‌شود!

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه محروميت تماشاگران اين تيم مقابل لخويا ورزشي نيست، گفت: جدال ما با تيم دوم ايران در ليگ قهرمانان آسيا جالب مي‌شود!

برانکو ايوانکوويچ پيش از شروع نشست خبري پيش از بازي پرسپوليس با لخويا در ليگ قهرمانان آسيا در جمع خبرنگاران درباره احتمال رويارويي با استقلال در مراحل بالاي ليگ قهرمانان آسيا گفت: خيلي جالب مي شود که ما و استقلال در مراحل بالاتر به هم بخوريم.
وي سپس با کنايه و شوخي خطاب به منصوريان گفت: براي منصوريان آرزوي موفقيت مي کنم. جدال ما با تيم دوم ايران جالب مي شود!
اين در حالي است که منصوريان روز گذشته در نشست خبري خود گفته بود حيف است تيم دوم ايران (پرسپوليس) بدون تماشاگر به مصاف حريفش در ليگ قهرمانان آسيا برود.
سرمربي پرسپوليس همچنين بعد از شروع نشست خبري، در خصوص بازي با لخويا که فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود، گفت: خوشحال و مفتخر هستيم در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا حضور داريم که براي همه ما يک افتخار بزرگ است. متاسفانه بدون تماشاگر مقابل لخويا بازي مي کنيم. اين يک فقدان بزرگ براي ما است. فوتبال و بازي را به خاطر تماشاگران انجام مي دهيم.
برانکو افزود: متاسفانه ۱۰۰ هزار هوادار شانس حضور در استاديوم و لذت بردن از بازي را ندارند. مجبوريم در اين فضا بازي کنيم ولي اين فضا و نبود تماشاگران، فضاي ورزشي و فوتبالي نيست.
سرمربي پرسپوليس تاکيد کرد: لخويا در ۵ سال اخير سه بار قهرمان قطر بوده است و استانداردترين و مستمرترين کار را داشته است. تيمي که قهرمان است، نمي تواند ضعيف يا بد باشد. ما دور قبل گروه سختي داشتيم. الان با بهترين تيم بازي داريم. بازيکنان کره اي لخويا به عنوان بهترين بازيکن ليگ قطر انتخاب شده است. اين تيم بهترين بازيکن دفاعي را هم دارد. نمي خواهم بيشتر از اين درباره کيفيت لخويا صحبت کنم.
وي يادآور شد: ما ترسي از حريف نداريم و به آنها احترام مي گذاريم. به طور ويژه با بازيکنانم صحبت نکرده ام که آنها را آماده کنم و بگويم بازي سختي داريم چون همه وضعيت را مي دانند و مطلع هستند بازي سخت و محکمي در پيش خواهيم داشت. لخويا نسبت به الهلال و الريان محکم تر بازي مي کند و طبيعي است که بازي سختي داريم.
سرمربي پرسپوليس افزود: انتظار داريم در بازي رفت برنده باشيم و گل نخوريم و با برد به بازي برگشت برويم. درباره خودمان بايد بگويم تمام بازيکنان به جز کاميابي نيا آماده هستند.
برانکو درباره دشواري کار با لخويا گفت: لخويا تيم خوبي است که قاطعانه قهرمان قطر شده است. همينطور صعودشان در ليگ قهرمانان آسيا هم قاطعانه بوده است. احترام زيادي براي اين تيم مثل تمام تيم هاي ديگر قائليم. ليگ قهرمانان آسيا يک رده بالاتر از ليگ داخلي است اما بازيکنانم نشان داده اند از هيچکس و هيچ تيمي نمي ترسند و به خودشان اعتقاد و اطمينان دارند. مطمئنيم هيچکس بهتر از ما نيست. بنده هم به بازيکنانم اعتماد کامل دارم. بازي سخت هست ولي دليلي براي ترس و از دست دادن اعتماد به نفس نداريم.
وي همچنين در پاسخ به سئوالي مبني بر تاثير منفي تماشاگران گفت: جاي تماشاگران خالي است. خودتان در طول فصل ديديد که تماشاگران يار دوازدهم بودند حتي اگر بد بازي کرده ايم، هواداران هيچ موقع ما را دور نينداختند و از ما حمايت کردند. آنها کمک بزرگي بودند. طبيعي است که نبود آنها براي ما فقدان بزرگي است ولي نمي شود کاري کرد.

منبع: مهر

1107 نمایش

نظر دادن