AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: جمعه, 29 ارديبهشت 1396 ساعت 10:12

ناطق نوری قهر نکرده، او سرباز ولایت است

رویداد ۲۴ نوشت: مغرضان داخلی و کوردلان خارجی که همواره در انتظارفرصتی هستند تا صرفا در جهت منافع سیاسی خود گام بردارند، این باردرصدد برآمدند تا از خبر استعفا حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری از ریاست بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با تحریف واقعیت و خیالبافی بدون در نظر داشتن منافع ملی نهایت استفاده را ببرند و در این رابطه به شایعات فراوانی دامن زدند.

در ادامه این خبر امده است: این در حالی است که منبع آگاه نزدیک به آقای ناطق نوری گفت: حجت الاسلام ناطق نوری سالها با مبارزات انقلابی در نزد مردم زبانزد عام و خاص است و همواره با مشی اعتدالی و به دور از هیجانات سیاسی امین مردم و نظام بوده است.

این منبع آگاه در خصوص علت استعفای ایشان نیز متذکر شد؛ حجت الاسلام ناطق نوری همواره از دغدغه مندان نظام بوده و در جهت توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و منافع ملی قدم گذارده و هرگز راهی را در پیش نگرفته که موجب بهره برداری دشمنان نظام شود.

وی همچنین افزود: بهتر آن است به جای فضا سازی و بیان دروغ علیه این یار امام و رهبری در این لحظات حساس و سرنوشت‎ساز مثل ایشان در تلاش برای دعوت همه برای حضور حد اکثری در پای صندوقهای رأی باشیم تا با حضور خود دشمنان نظام و رهبری را مأیوس کنیم.

در ادامه این منبع آگاه ضمن تکذیب قهر ایشان بیان کردند آقای ناطق سرباز ولایت است وروحیه ایشان بدور از این نوع رفتارها است و وی در حال حاضر در منزل خود هستند و فردا اول وقت در لواسان رای خود را به صندوق آرا خواهند انداخت.

1010 نمایش