AkharinNews چاپ کردن این صفحه
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 ارديبهشت 1396 ساعت 13:23

بیانیه «خانه کارگر» در حمایت از «حسن روحانی»

خانه کارگر طی بیانیه‌ای کارگران را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد و از آنها خواست به حسن روحانی و کاندیداهای جامعه کارگری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رای دهند.

به گزارش ایلنا متن بیانیه خانه کارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فصل دیگری از یک انتخابی آگاهانه و پرشور در پیش است. جمعه ۲۹ اردیبهشت صندوق‌های رای در انتظار شما کارگران و اقشار مختلف مزدبگیران، فرهنگیان، بازنشستگان، اصناف، دانشجویان، دانش آموزان، از پیر و جوان و مرد و زن است.

باید با گامی استوار بر، برگ سفید رای را مزین به نام دکتر حسن روحانی کنیم و سپس صندوق شوراهای اسلامی شهر و روستاها را به مثابه وامرهم شوری بینهم مخاطب خود سازیم و در این میان کارگران و کاندیداهای آنها را فراموش نکینم.

از شما کارگران عزیز تقاضا داریم همچنان با حضور چشمگیر و حداکثری و عزت‌بخش در انتخاب رئیس جمهور و شوراهای اسلامی روستاها و شهرها که برجسته‌ترین نماد دموکراسی و مردمسالاری می‌باشد به عنوان انجام وظیفه ملی و دینی مشارکت فرمایید و بار دیگر به حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رأی دهید تا از این رهگذر ایشان بتوانند اثربخشی مجاهدات و تلاش‌هایشان در عرصه‌های بین المللی و سیاست خارجی و توسعه علم و فناوری و اقتصادی و تقویت تولید و اشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی و در چارچوب رهنمودها و مواضع و اوامر راهگشای مقام معظم رهبری و ملاحظات مطروحه در برنامه ششم قانون توسعه و بودجه سال جاری را پرتوان‌تر از گذشته عملیاتی نمایند.

از زرق و برق‌های پررنگ و لعاب این روزها فاصله بگیریم و قبل از حضور در حوزه‌های رأی‌گیری نگاهی به لیست کارگران که به این میدان آمده‌اند بیفکنیم. از سایت خانه کارگر بگیریم و یا تحقیق کنیم اول نام کارگر را بنویسیم.

ما کارگران باید دست به دست هم ، ۲۹ اردیبهشت را به عید دیگری برای کارگران بدل کنیم.

انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگ دیگری از کارنامه زرین مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است.

به حکم تکلیف امام راحل (ره) که انتخابات را واجب عینی و از اوجب واجبات می‌دانسته‌اند، در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم که میزان بودن مردم را در انتخابات به اثبات برسانیم.

جمعه روز ، روز جنبش ، روز پیروزی است

زنده باد پیروزی

زنده باد کارگران

نصر من الله و فتح قریب

654 نمایش